نسخه چاپی

دستوركارهای اصلاحات به روایت نبویان

عکس خبري -دستورکارهاي اصلاحات به روايت نبويان

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: تعلیق، تعطیل و تخریب كامل غنی‎سازی اورانیوم در دوران اصلاحات در دستور كار قرار گرفت اما ایران اكنون در این زمینه در اوج اقتدار است.


به گزارش نما به نقل از فارس، حجت‎الاسلام سید محمود نبویان روز گذشته در بیست و هفتمین جلسه اجلاس بصیرت که در سالن تبلیغات اسلامی استان گلستان برگزار شد، اظهار داشت: در اجلاس نم ایران به اوج قدرت خود رسید و در این راستا مشکل استکبار این بود که اجلاس نم پیام جدیدی را به دنیا عرضه خواهد کرد.

وی تصریح کرد: اقتصاد و مدیریت جهان، جامعه‎شناسی، ساختار سازمان ملل و شورای امنیت بریده از انبیا و همه آنها از اساس باطل است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سخنان مقام معظم رهبری در اجلاس نم، پیام انبیاء به جهان است خاطرنشان کرد: معظم‎له در این اجلاس عزت یک پیغمبر را به رخ جهانیان کشیدند.

نبویان با بیان اینکه ایران همان طور که در اوج تحریم قرار دارد در اوج عزت و اقتدار است، متذکر شد: کشور ایران با مدیریت مقام معظم رهبری مسیر سلامت را طی می‎کند هرچند در این راه دست‎اندازهایی وجود دارد اما مقاومت ایران کمر تحریم‎ها را خواهد شکست.

وی اضافه کرد: اگر ملتی غیر از ملت ایران و دولتی غیر از دولت احمدی‎نژاد بود در مقابل این تحریم‎ها حتما کوتاه می‎آمد.

نبویان با بیان اینکه عزت ایران در سایه ایمان به خدا و اسلام است، متذکر شد: تمام دعوای دشمن بر سر اسلام است آنها می‎خواهند بی‎دینی، بی‎ایمانی و بی‎بندوباری را در جامعه اسلامی ترویج دهند اما به لطف الهی از این گردنه سخت نیز با عزت عبور خواهیم کرد و این مهم در صورت حفظ ایمان محقق می‎شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تعلیق، تعطیل و تخریب کامل در دوران اصلاحات برای غنی‎سازی اورانیوم در دستور کار قرار گرفت اما ایران اکنون در این زمینه در اوج اقتدار است.

وی با بیان اینکه اصلاح‎طلبان از خوارج روزگار هستند، اظهار داشت: آنها مشکل‎شان با اصل نظام و ولایت فقیه است و تفکر جریان انحرافی نیز ضداسلام است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خطاب به مردم با اشاره به اینکه از الان نباید ذهن خود را مشغول انتخابات ریاست جمهوری کنند، ابراز داشت: درگیر کردن ذهن جامعه به انتخابات، ترفند دشمن است که رهبری نیز بر آن تاکید دارند، اما خدمت‎رسانی و حل مشکلات مردم از مهمترین مسائلی است که باید مسئولان نسبت به آن همت گمارند.

وی با بیان اینکه دست‎های کثیف استکبار و شیطان بزرگ در فیلم موهن علیه پیامبر گرامی اسلام (ص) وجود دارد، خاطرنشان کرد: مردم همیشه در صحنه سراسر ایران بعد از نماز باشکوه جمعه این عمل ننگین استکبار را به خوبی محکوم کردند.

۱۳۹۱/۶/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...