نسخه چاپی

سردرگمی خاتمی درخط‌ كشی اصحاب فتنه

خاتمی اخیرا در دیداری كه سایت‌های نزدیك به وی آن را پوشش داده‌اند؛ نسبت به شركت اصلاح‌طلبان در انتخابات ابراز تمایل كرده است.

به گزارش نما به نقل از وطن امروز،‌ در حالی‌ که پیام آشکار نظام برای اصلاح‌طلبان یعنی «اعلام برائت از فتنه» و «عذرخواهی» به خاطر دروغ تقلب بارها اعلام شده و این جریان این موارد را به عنوان پیش شرط پذیرش آنان برای رقابت در انتخابات ریاست‌جمهوری تلقی کرده‌اند؛ به نظر می‌رسد سید‌محمد خاتمی تحرکات خود را در این راستا آغاز کرده ولی در ابتدا باز هم همان تزلزل تصمیم‌گیری و دوپهلوگویی را نشان داده است.

خاتمی اخیرا در دیداری که سایت‌های نزدیک به وی آن را پوشش داده‌اند؛ نسبت به شرکت اصلاح‌طلبان در انتخابات ابراز تمایل کرده است.

وی درباره اعلام برائت از موسوی و کروبی نیز گفت: «نمی‌خواهم بگویم بین اصلاحات و جنبش سبز باید خط بکشیم اما باید خط کشی‌هایی برای برخی جریانات که منحرف و خطرناک هستند، داشته باشیم.»

خاتمی در این دیدار به رأی دادن در انتخابات اخیر مجلس هم اشاره کرد و گفت دلیل رای دادنش در انتخابات مجلس، نشان دادن این بوده که اصلاح‌طلبان رأی دادن در انتخابات را تحریم نکرده‌اند و در پی براندازی نیستند!

وی اما نگفت آشوب‌های خیابانی پس از انتخابات ۸۸ و شعارهای ساختارشکنانه علیه ولایت‌فقیه و در حمایت از اسرائیل و همچنین اهانت به عزاداری امام حسین‌(ع) و حمله به پایگاه‌های نظامی و تخریب اماکن عمومی و ... که با حمایت و پشتیبانی مالی، رسانه‌ای و اطلاعاتی اسرائیل و آمریکا همراه بود؛ اگر تلاش برای براندازی نبود پس چه نام داشت.

خاتمی البته در ادامه با بیان اینکه «اصلاح طلبان نمی‌توانند هم براندازی بکنند» گفت: «ما نظام را قبول داریم»

۱۳۹۱/۶/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...