نسخه چاپی

انتقال آوارهای پلاسكو به سكوی هرندی

معاون اجرایی مدیریت نظارت و ارزیابی امور مناطق شهرداری تهران كه وظیفه ساماندهی جابه‌جایی نخاله‌ها را برعهده دارد، از فعالیت روزانه 150 كامیون برای جابه‌جایی نخاله‌ها خبر داد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: معاون اجرایی مدیریت نظارت و ارزیابی امور مناطق شهرداری تهران که وظیفه ساماندهی جابه‌جایی نخاله‌ها را برعهده دارد، از فعالیت روزانه 150 کامیون برای جابه‌جایی نخاله‌ها خبر داد.

قنبر آدینه‌وند صبح امروز در حاشیه آواربرداری پلاسکو با بیان اینکه بیش از 50 درصد عملیات آواربرداری انجام شده است، گفت: وظیفه آواربرداری به سازمان پسماند شهرداری سپرده شده است.

وی با بیان اینکه 150 کامیون روزانه نخاله و آوارهای پلاسکو را جابه‌جا کرده و به سکوی هرندی منتقل می‌کنند، گفت: سکوی هرندی که محل دپوی آوار است، تحت نظارت نیروی انتظامی قرار دارد.

آدینه‌وند با بیان اینکه با توجه به پیچیده شدن سازه فلزی به یکدیگر، کار تا اندازه‌ای سخت و دشوار شده است، گفت: به همین دلیل قیچی‌های مکانیکی در محل آوار حضور دارند تا نسبت به بریدن سازه فلزی اقدام کنند.

معاون اجرایی مدیریت نظارت و ارزیابی امور مناطق شهرداری تهران با بیان اینکه به نظر می‌رسد تا قبل از روز پنجشنبه آواربرداری به اتمام برسد، گفت: تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم هرچه زودتر معبر باز شود.

بنا به مشاهدات خبرنگار، در هنگام خروج هر کامیون حامل نخاله و آوار، یکی از عوامل انتظامی شهرداری کامیون را تا سکوی هرندی هدایت می‌کند.

۱۳۹۵/۱۱/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...