نسخه چاپی

جزئیات دیدار آیت الله مصباح و پایداری ها

آیت الله مصباح در دیدار اعضای جبهه پایداری گفت: در صورت انتقاد از گروه های دیگر، تلاش كنید انگیزه رسیدن به قدرت، ثروت شما را منحرف نكند.

به گزارش نما زهره طبيب‌زاده نوري در گفت‌وگو با «خبرگزاري دانشجو»، با اشاره به ديدار امروز اعضاي شوراي مركزي جبهه پايداري با آيت‌الله مصباح يزدي با بيان اينكه معمولا فرمايشات ايشان اخلاقي است، اظهار داشت: آيت‌الله مصباح در اين جلسه بحث تفكر جبهه پايداري و چرايي تشكيل آن را مطرح كردند و گفتند كه شاخصه‌هاي جبهه پايداري اعتقاد به خداوند به عنوان مسبب‌السباب و عدم توسل به غرب و شرق در قالب خارجيان است.

وي افزود: ايشان تاكيد كردند كه بايد از خدا كمك بخواهيم نه از كانون‌هاي دنيوي.

عضو شوراي مركزي جبهه پايداري با اشاره به صحبت آيت‌الله مصباح يزدي در مورد استقامت افراد گفت: ايشان گفتند كه شما بايد بر معيارهايي كه با تكيه بر شناختتان از خداوند به عنوان رب و پرورش‌دهنده داريد، استقامت كنيد و همچنين عنوان كردند كه براي رسيدن به معيارهاي حق بايد استقامت كرد وگرنه به انگيزه و هدف اصلي خود نخواهيد رسيد.

طبيب‌زاده‌نوري در ادامه با اشاره به سخنان آيت‌الله مصباح‌يزدي، رسيدن به رستگاري را مستلزم داشتن دو بال عنوان كرد و گفت: ايشان داشتن استقامت براي رسيدن به معيارهاي حق و شناخت خداوند به عنوان مسبب‌السباب را به عنوان بال‌هاي رسيدن به رستگاري معرفي كردند كه براي نيل به هدف بايد اين دو شرط حاصل شود.

وي تاكيد كرد: آيت‌الله مصباح گفتند كه بعضي فقط خدا را به رب بودن و يگانگي قبول دارند، اما استقامت نمي‌كنند و برخي استقامت مي‌كنند اما رب اصلي را گم كرده‌اند.

عضو شوراي مركزي جبهه پايداري اظهار داشت: خداوند به كسي بشارت بهشت را داده كه به هر دوي اينها التزام داشته باشد و تجلي آن در زمان فعلي عدم تكيه به شرق و غرب و در داخل هم عدم وابستگي به كانون هاي قدرت و ثروت است.

طبيب‌زاده ادامه داد: ايشان در ادامه عنوان كردند كه ما چرا دنبال معجزه مي‌گرديم؛ معجزه ما همين 33 سال انقلاب است كه بزرگ‌ترين سختي‌ها بر امام وارد شد اما ايشان مثل كوه ايستادند و هيچ رهبري نيز در جهان مثل ايشان نبود و هم اكنون نيز آيت‌الله خامنه‌اي راه ايشان را ادامه مي‌دهند.

وي افزود: آيت‌الله مصباح همچنين اعلام كردند كه در صورت انتقاد از گروهاي ديگر كه اهداف دنيايي دارند، تلاش كنيد انگيزه رسيدن به قدرت، ثروت و امكانات جامعه، شما را منحرف نكند.

نماينده مردم تهران، ري و شميرانات در مجلس تاكيد كرد: آيت‌الله مصباح اذعان داشتند كه اگر انگيزه مادي داشته باشيد فلسفه وجودي اين جبهه معنا پيدا نمي‌كند و اگر خودتان هم در اين ورطه بيفتيد، چه فرقي ميان شما و بقيه وجود دارد؟

طبيب‌زاده ادامه داد: ايشان عنوان كردند كه اگر نيتتان را خالص كنيد خدا با شما خواهد بود؛ بنابراين از چيزي نترسيد و در راه خود استقامت به خرج دهيد.

وي در ادامه با اشاره به اوضاع جسمي آيت‌الله مصباح يزدي گفت: بعضي از سايت‌هاي خاص و منحرف اعلام كرده بودند كه آيت‌الله مصباح به دليل اختلاف با آيت‌الله خامنه‌اي در جلسات حضور نمي‌يابد اما بايد گفت كه حال جسمي ايشان مساعد نيست.

عضو شوراي مركزي جبهه پايداري خاطرنشان كرد: در ادامه اين جلسه پيرامون اركان اساسنامه صحبت شد و قرار شد كه سخنگوي جبهه جزئيات اين ديدار را در رسانه‌ها اعلام كند.

۱۳۹۱/۶/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...