نسخه چاپی

ترامپ چند دستور اجرایی در رابطه با خطوط نفتی امضاكرد

رئیس جمهور آمریكا چند دستور اجرایی در رابطه با خطوط نفتی در این كشور را امضا كرد.

به گزارش نما ، خبرگزاری صداوسیما به نقل از سی ان ان نوشت: دونالد ترامپ پیش از امضای این دستور اجرایی گفت: موضوع خط لوله کی استون، موضوعی جنجالی بود که شرایط مندرج در آن را بار دیگر به مذاکره گذاشتیم. ما برخی از بندهای آن را بار دیگر به مذاکره می گذاریم و اگر موافقت کردند، شاهد احداث آن خواهیم بود. بیست و هشت هزار فرصت شغلی به این وسیله به دست خواهد آمد.

وی همچنین دستور اجرایی برای احداث خط لوله «داکودا اکسس» را با پیش شرط مذاکره دوباره در رابطه با برخی بندهای آن را در این مراسم امضا کرد.

دونالد ترامپ همچنین افزود، پافشاری ما بر این است که اگر قرار بر احداث خط لوله در آمریکا باشد، لوله های آن باید در آمریکا ساخته شده باشد و در صورتی که دشواری در تولید باشد، می توان از برخی کشورهای خارجی وارد کرد ولی تا جایی که می دانم، لوله ها در آمریکا تولید می شوند. ما لوله ها را خودمان تولید می کنیم و افراد زیادی در صنعت فولاد مشغول به کار خواهند بود.

وی همچنین دستوری اجرایی برای کاستن از قوانین دست و پا گیر در رابطه با دسترسی های لازم برای احداث خط لوله های یاد شده را نیز به امضا رساند.

ترامپ گفت هدف ما بازسازی کشورمان، جاده ها و پل هاست و نمی توانیم خود را پانزده سال درگیر موضوعات زیست محیطی کنیم تا پلهایمان فرو ریزند یا بزرگراهها از وضعیت ناخوشایندی برخوردار شوند.

وی همچنین اعلام کرد هفته آینده قاضی دادگاه عالی را معرفی خواهد کرد.

۱۳۹۵/۱۱/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...