نسخه چاپی

جریمه 500 دلاری برای مصاحبه ملی‌پوشان!

داستان تحریم رسانه ها توسط ملی پوشان تیم ملی همچنان ادامه دارد.

به گزارش نما به نقل از گل، مصاحبه نکردن بازیکنان تیم ملی تا قبل از بازی با لبنان حرف و حدیث های بسیاری را باعث شد تا جایی که به نوعی به قهر رسانه ها از تیم ملی انجامید و فاصله بین تیمی که قرار است به جام جهانی صعود کند با مهمترین حمایت کننده هایش بیشتر و بیشتر شد.


اما اتفاق بدتر آنجاست که بدانیم ظاهرا قرار است این فاصله با شکست مقابل لبنان بیشتر و بیشتر هم بشود.


به نظر می رسد بازیکنان تیم ملی تصمیم گرفته اند به سکوت شان در قبال رسانه ها ادامه دهند و از انجام مصاحبه خودداری می کنند. این اتفاق طی دو سه روز اخیر که کاروان تیم ملی از بیروت به تهران برگشته به وضوح دیده می شود و تقریبا همه بازیکنان تیم ملی یا تلفن همراه شان را خاموش کرده اند یا در دسترس نیستند.


یکی از بازیکنان آبی پوش تیم ملی روز گذشته در این مورد با ترس گفت: «خواهش می کنم اصلا ننویسید به من زنگ زدید.»


با این اوضاع احتمالا به مصاحبه با بازیکنان ملی پوش در خلال بازی های هفته هشتم لیگ برتر هم نباید دل خوش کرد چرا که گفته می شود ملی پوشان در تصمیم شان مصرند و حتی برای قانون شکن ها جریمه تعیین کرده اند!


گفته می شود بازیکنان تیم ملی در بین خودشان اعلام کرده اند هر کس مصاحبه کند 500 دلار جریمه می شود تا برای آنهایی که وسوسه می شوند به خبرنگاران جواب بدهند خط قرمز پر هزینه ای تعیین کرده باشند.


با توجه به این اتفاق باید منتظر دوران طولانی تر قهر ملی پوشان از رسانه ها باشیم هر چند با شکست اخیر واقعا حرفی هم برای گفتن نمانده است و برای آشتی باید تا روز بازی با کره جنوبی در تهران منتظر بمانیم.

۱۳۹۱/۶/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...