نسخه چاپی

بازداشت عامل تیراندازی ایرانشهر

عامل تیراندازی شهرستان ایرانشهر كه منجر به جرح دختر سه ساله ای شده بود، در كمتر از دو ساعت دستگیر شد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: عامل تیراندازی شهرستان ایرانشهر که منجر به جرح دختر سه ساله ای شده بود، در کمتر از دو ساعت دستگیر شد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک مورد تیر اندازی منجر به جرح در خیابان الزهرا شهرستان ایرانشهر، با توجه به حساسیت موضوع، بلافاصله اکیبی از ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی های انجام شده، ماموران دریافتند مردی 24 ساله به علت اختلافات مالی با یک قبضه سلاح کمری به درب منزل شاکی مراجعه و پس از مشاجره، اقدام به تیراندازی نموده که در این بین، دختر سه ساله شاکی مورد اصابت گلوله قرار می گیرد.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری عامل تیراندزای با اقدام به موقع ماموران در کمتر از دو ساعت به همراه اسلحه بکارگرفته شده در این تیراندازی، اضافه کرد: مجروح حادثه در اسرع وقت به مراکز درمانی شهر ایرانشهر انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر با اشاره به اینکه ضارب دارای چندین فقره سابقه کیفر ی از جمله سرقت به عنف، حمل و نگهداری مواد مخدر بوده، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی برخورد با مجرمان و متخلفان را وظیفه ذاتی خود می داند و اجازه نخواهد داد که قانون شکنان و مخلان امنیت عمومی در هیچ نقطه ای از این استان پهناور احساس آرامش کنند.

۱۳۹۵/۱۱/۶

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...