نسخه چاپی

سردرگمی جمهوریخواهان از كارهای ترامپ

درحالی كه دونالد ترامپ مشغول لغو قوانین و طرح‌های دولت قبلی آمریكا است، جمهوریخواهان كنگره در ارائه جایگزین مناسب برای این طرح‌ها با مشكلات زیادی مواجه هستند.

به گزارش نما ، تسنیم به نقل از رویترز نوشت: قانونگذاران جمهوریخواه آمریکایی با جلسه‌ای سه روزه در فیلادلفیا که از امروز آغاز می‌شود به دنبال راهبردی برای عملی کردن دستورات دونالد ترامپ درخصوص لغو طرح خدمات درمانی اوباماکر و اصلاحات مالیاتی هستند.

ترامپ و مایک پنس، معاون وی روز پنجشنبه به این جلسات ملحق خواهند شد. ترزا می، نخست‌وزیر بریتانیا نیز روز پنجشنبه ملاقاتی را با ترامپ خواهد داشت و انتظار می‌رود طرفین درباره برنامه‌های توافق تجاری احتمالی آمریکا- انگلیس گفتگو کنند.

هرچند ترامپ در شعارهای انتخاباتی خود از تغییر سریع در قوانینی مانند بهداشتی و مالیاتی این کشور خبر داده بود اما به گفته یک مشاور جمهوریخواه، جمهوریخواهان مجلس نمایندگان آمریکا به هیچ عنوان در تصمیم‌گیری برای ارائه یک جایگزین اوباماکر موفق نبوده‌اند.

کنگره از سوی ترامپ برای ارائه یک راه حل سریع تحت فشار است اما برخی جمهوریخواهان کنگره درباره آغاز لغو اوباماکر بدون آنکه مشخص شود قانون جایگزین آن چگونه وضعیت بهداشت میلیونها نفر را تحت پوشش قرار خواهد داد، ابراز نگرانی کرده‌اند.

مسئله دیگر نشانه‌های متفاوتی است که از سوی ترامپ و اعضای کابینه وی ارسال شده است. ترامپ که از روز جمعه کار خود را آغاز کرده به واشنگتن پست گفت که خواستار بیمه‌ای برای تمام مردم آمریکا است. این درحالی است که نیروهای ستاد وی اکنون معتقدند که خواستار آن هستند که تمام آمریکایی‌ها به خدمات بهداشتی مقرون به صرفه دسترسی داشته باشند.

۱۳۹۵/۱۱/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...