نسخه چاپی

شاه اردن در دیدار پوتین چه گفت؟

عبدالله دوم شاه اردن در دیدار با ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در مسكو كه در آن روابط دو كشور و اوضاع سوریه بررسی شد، از مذاكرات سوری آستانه و دستاوردهای آن حمایت كرد.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، پوتین در این دیدار با اشاره به نخستین دور از مذاکرات مستقیم هیات دولت سوریه و نمایندگان گروههای مسلح که به ابتکار سوریه، ایران و ترکیه روزهای دوشنبه و سه شنبه در آستانه پایتخت قزاقستان برگزار شد، اظهار کرد: امیدواری بسیاری هست که گفت وگوهای اخیر انجام گرفته مبنای خوبی برای ادامه نشست های سوری در ژنو باشد.

رئیس جمهوری روسیه همچنین گفت: تاکید شرکت کنندگان در مذاکرات آستانه مبنی بر ناممکن بودن حل بحران سوریه از راه نظامی اهمیت فراوان دارد.

عبدالله دوم هم در این دیدار اظهار کرد: امان نقش تعیین کننده روسیه در حل و فصل مناقشه سوریه و دیگر تنش های منطقه ای را ارزشمند می داند و از مذاکرات آستانه حمایت می کند.

وی ادامه داد: امیدوارم نتیجه نهایی مذاکرات برگزار شده در پایتخت قزاقستان آینده خوبی داشته باشد و به ثمر برسد و ما همراه روسیه با پیوندهای عمیق و مواضع مشترک نیز می توانیم ثبات منطقه را تقویت کنیم.

۱۳۹۵/۱۱/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...