نسخه چاپی

واكنش‌ها به خبر انشقاق در جبهه‌پایداری

آقاتهرانی در پاسخ به سؤالی درباره خبر منتشره در رسانه‌ها مبنی بر انشقاق در جبهه پایداری، گفت: كسانی كه چنین بحثی را مطرح می‌كنند، اطلاعی از جبهه پایداری ندارد. برای چی باید در جبهه پایداری انشقاق شود؟

به گزارش نما ، در روزهای اخیر اخباری مبنی بر انشقاق در جبهه پایداری مبنی بر اینکه برخی از اعضای جبهه پایداری نظری مخالف رهبر این جریان(آیت الله مصباح یزدی) درخصوص عدم ائتلاف با دولت دارند که امروز در جریان جلسه اعضای این جبهه با آیت الله مصباح تکذیب شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی رئیس شورای مرکزی جبهه پایداری با اشاره به دیدار اعضای این جبهه با آیت‌الله مصباح یزدی، گفت: طبق قرار قبلی اعضای جبهه پایداری با آیت‌الله مصباح یزدی دیدار و گفت‌وگو کردند.

مرتضی آقاتهرانی درباره خبر منتشره در رسانه‌ها مبنی بر انشقاق در جبهه پایداری، گفت: کسانی که چنین بحثی را مطرح می‌کنند، اطلاعی از جبهه پایداری ندارد. برای چی باید در جبهه پایداری انشقاق شود؟

* باقری لنکرانی درباره برخی اخبار منتشر شده مبنی بر جدایی غلامحسین الهام از جبهه پایداری گفت: در جبهه پایداری تصمیم جمعی این بود که کسانی که در مناصب تصمیم‌گیری جبهه پایداری حضور دارند، برای اینکه شائبه‌ای ایجاد نشود، نباید همزمان مسئولیت‌های اجرایی داشته باشند و در همین راستا، آقای الهام نیز با توجه به اینکه دارای مسئولیت‌هایی در دولت هستند، تصمیم گرفتند در جایگاه تصمیم‌گیری جبهه پایداری حضور نداشته باشند ولی همکاری‌شان را با جبهه پایداری ادامه خواهند داد.

* حجت‌الاسلام حسین جلالی عضو جبهه پایداری پیرامون جدایی الهام از جبهه پایداری گفت: ایشان به دلیل تمایلاتی که در همکاری با دولت داشتند؛ اینگونه تشخیص داده شد که از جبهه پایداری بروند.

* اسماعيل کوثري عضو فهرست جبهه پايداري در انتخابات مجلس نهم گفت: جبهه پايداري به هيچ وجه جريان انحرافي را قبول ندارد و با اين جريان ارتباط ندارد.

نماينده مردم تهران تصريح کرد: فراکسيون انقلاب اسلامي در انتخابات مجلس نهم تبديل به جبهه پايداري شد بنابراين تا جايي که بنده اطلاع دارم جبهه پايداري به هيچ وجه با جريان انحرافي ارتباطي ندارد .

۱۳۹۱/۶/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...