نسخه چاپی

ابراهیم آقا محمدی در گفتگو با نما مطرح كرد:

هجمه های عجیب به شهدای مدافع حرم/ دفاع از حریم وطن هدف اصلی مدافعان حرم

عکس خبري -هجمه هاي عجيب به شهداي مدافع حرم/ دفاع از حريم وطن هدف اصلي مدافعان حرم

افرادی كه مدافعان حرم را مورد هجمه و توهین قرار می دهند افراد لا ابالی گر هستند كه در دنیا به فكر عیاشی خود هستند و حتی لحظه ای به خود اجازه نمی دهند كه با خود كه فكر كنند كه در آن دنیا نیز دنیایی وجود دارد و بهتر است در این دنیا فانی با شرافت زندگی كنند.

ابراهیم آقا محمدی، نماینده ادوار در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری نما، در مورد واکنش به اظهارات برخی از افراد به مدافعین حرم جهت حضور در سوریه به بهانه مادیات، گفت: برخی از افرادی در برابر اقدامات بزرگ و ارزشمند مدافعین حرفها را می زنند که عددی در میان جامعه دیندار و متعهد ایران ندارند و حرفهایشان نیز تأثیر گذار نیست.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه و مقام حضرت زینب (س) افزود: حضرت زینب (س) در میان مسلمانان بسیار والا ارزشمند است و از آنجایی که معصوم نیستند اما مورد توجه عنایت همگان قرار دارد.

آقا محمدی ادامه داد: تکفیری ها اگر فرصت پیدا کنند به حرم امن الهی و قبر رسول خدا را نیز خراب خواهند کرد و مسلمانان این جریان و گروه را جزیی از خود نمی دانند.

نمانیده ادوار تکفیری ها را گروه های بی دین لا مذهب و خوارجی دانست که به هیچ کس و هیچ چیز رحم نمی کنند.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس نهم با تأکید بر این این که دفاع از اهل بیت و حرمین شریف آنان در اعتقادات هر انسان آزاده و جوانمردی وجود دارد، گفت: اگر ما در سوریه در مقابل تکفیری ها ایستادگی نکنیم قطعا باید در مرزهای خودمان به مقابله با این گروهها بپردازیم از این رو برخی از افراد که مدافعان حرم را مورد هجمه خود قرار می دهند کمی عرق ملی شأنیت و دفاع از ناموس و وطن در درون آنها وجود داشته باشد هیچ گاه به بیان حرفهای بیهوده به مدافعان نمی پرداختند.

آقا محمدی افرادی که مدافعان حرم را مورد هجمه و توهین قرار می دهند افراد لا ابالی گر دانست و تصریح کرد: این افراد در دنیا به فکر عیاشی خود هستند و حتی لحظه ای به خود اجازه نمی دهند که با خود که فکر کنند که در آن دنیا نیز دنیایی وجود دارد و بهتر است در این دنیا فانی با شرافت زندگی کنند.

وی افزود: این افراد افرادی هستند که حتی نمی خواهند از حق خود در این جهان دفاع کنند این افراد تنها می خواهند همچون حیوان علفی باشد، بخورند تا زنده بمانند.

آقا محمدی تصریح کرد: جریان لائیک که جریان افراطی در جهان محسوب می شوند اسلام را مانع بزرگی برای دست یابی به زیاده خواهی های خود می دانند و همواره تلاش می کنند تا به گونه ای شیعیان و مسلکانان غیر افراطی را افراطی نشان دهند.

۱۳۹۵/۱۱/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...