نسخه چاپی

محمد اسماعیل سعیدی در گفتگو با نما:

قوه قضاییه ‌ به پرونده "فریدون" رسیدگی كند/نوبخت بجای حمله به نمایندگان در مورد فریدون پاسخ دهد

عکس خبري -قوه قضاييه ‌ به پرونده "فريدون" رسيدگي کند/نوبخت بجاي حمله به نمايندگان در مورد فريدون پاسخ دهد

دولت نباید در مورد "حسین فریدون" سكوت را پیشه كار خود قرار دهد بلكه ضرروت دارد در این موضوع توضیحاتی را به مردم ارائه كند و از قوه قضاییه نیز بخواهد تا هرچه سریعتر پرونده وی را مورد رسیدگی قرار دهد.

محمد اسماعیل سعیدی، عضو کمیسیون فرهنگی و نماینده مردم آذر شهر، اسکو و تبریز در خانه ملت در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری نما، در واکنش به اظهارات نوبخت در مورد "حسین فریدون" برادر روحانی، گفت: وظیفه قوه قضاییه است تا با متخلفان برخورد قانونی کند و نباید به دلیل منتسب بودن افراد به برخی افراد دیگر در برخورد قانونی اغماض کند.

وی در ادامه به فصل و خطاب بودن قانون اشاره کرد و افزود: قانون باید برای همه فصل الخطاب باشد از این رو ضرورت دارد تا قوه قضایی بدون اغماض تخلفات "حسین فریدون" را مورد رسیدگی قرار دهد.

نماینده مردم آذر شهر اسکو و تبریز در واکنش به اظهارات نوبخت در مورد این که وظیفه نمایندگان تذکر دادن نمی باشد، گفت: تذکر، سوال و استیضاح از وظایف ذاتی نمایندگان است و بر نمایندگان که وکلای ملت هستند واجب است تا به موقع هشدارهای لازم را به مسئولین دولتی و غیر دولتی در برابر اقداماتی که در کشور انجام می دهند، بدهند.

وی جایگاه دولت را جایگاه بسیار بسیار حساس دانست و گفت: نباید اجازه دهیم تا افرادی بر اثر غفلت مسئولین در آن جایگاه حضور داشته باشند چراکه حضور برخی افراد در بعضی از مکان ها همچون قوه مجریه به ضرر کشور و مملکت است.

سعیدی خطاب به نوبخت، گفت: وظیفه سخنگو بود تا بجای هجمه به نمایندگان در مورد علت سکوت دولت در مورد اتهامات "حسین فریدون" مطالب و توضیحاتی را جهت روشنگری و شفاف سازی به اصحاب رسانه و مردم ارائه می کرد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در خاتمه بیان داشت: دولت نباید در مورد "حسین فریدون" سکوت را پیشه کار خود قرار دهد بلکه ضرروت دارد در این موضوع توضیحاتی را به مردم ارائه کند و از قوه قضاییه نیز بخواهد تا هرچه سریعتر پرونده وی را مورد رسیدگی قرار دهد.

۱۳۹۵/۱۱/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...