نسخه چاپی

یافتن پیكر چهاردهمین آتش نشان در پلاسكو

سخنگوی آتش نشانی از یافتن پیكر چهاردهمین آتش نشان از زیر آوار ساختمان پلاسكو خبر داد و تأكید كرد، فقط پیكر یك اتش نشان دیگر در زیر آوار باقی مانده است .

به گزارش نما جلال ملکی روز پنج شنبه در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: این چهارمین پیکر آتش نشان است که از صبح امروز تا به حال از زیر آوار بیرون کشیده شده است که با کشف این پیکر تعداد شهدای آتش نشان به 15 شهید رسید.
تاکنون 14 پیکر از آتش نشانان از زیر آوار خارج شده و یک نفر هم در بیمارستان به شهادت رسیده است.

کشف 135 گاوصندوق از محل آواربرداری پلاسکو

فرمانده انتظامی میدان آواربرداری ساختمان پلاسکو نیز اعلام کرده است که تاکنون 135 گاوصندوق از محل آواربرداری ساختمان پلاسکو کشف شده است.
محمدرضا علیپور در جمع خبرنگاران افزود: درحال حاضر 135 گاوصندوق از محل آواربرداری ساختمان پلاسکو کشف و ضبط شده است که از این تعداد 120 گاوصندوق در 7 روز گذشته کشف و 15 گاوصندوق دیگر نیز امروز پیدا شده که از این تعداد، تاکنون 115 گاوصندوق به پلیس آگاهی تحویل داده شده است.
* اعلام مفقودی شهروندی دیگر در حادثه پلاسکو
جانشین فرماندهی تهران بزرگ گفت: با مراجعه یکی از شهروندان تهران به پلیس آگاهی مفقودین حادثه پلاسکو به 10 نفر افزایش یافته است.
قادر کریمی در جمع خبرنگاران افزود: شهروندانی که در یک هفته گذشته به پلیس آگاهی مراجعه و اعلام مفقودی یکی از اعضای خانواده شان را اعلام کرده بودند 9 نفر بودند که امروز یکی دیگر از شهروندان به پلیس آگاهی مراجعه و مفقودی یکی از اعضای خانواده اش را اعلام کرده است.
ساختمان پلاسکو از ساختمان‌های بزرگ و تجاری تهران بود که قدمت 53 ساله داشت. این ساختمان پنجشنبه 30 دی دچار آتش سوزی گسترده شد، و ساعاتی پس از آن با وجود تلاشهای گسترده آتش نشانان، فروریخت.

۱۳۹۵/۱۱/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...