نسخه چاپی

جزئیات جدید از پروژه توهین به پیامبر

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینكه حاكمان برخی كشور های عربی و خادم الحرمین نوكر آمریكا و جزئی از این توطئه هستند افزود: كسانی كه دركنار آمریكا و اسرائیل مقابل جنگ 33 روزه لبنان و 22 روزه غزه موضع گرفته و از مبارك دفاع كردند جزئی از این پازل هستند و برای نجات آمریكا و اسرائیل به آنها كمك می كنند.


به گزارش نما، حسین شیخ الاسلام ، مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی در گفتگو با مهر در خصوص اهداف آمریکا و صهیونیسم و سازندگان فیلم آمریکایی-صهیونیستی که در آن به ساحت پیامبر اعظم (ص) اهانت شده است، گفت: در حال حاضر یک جنگ نظامی، سیاسی، اقتصادی و اطلاعاتی میان مسلمانان، جبهه انقلاب و استکبار به وجود آمده است که مهمترین و تاثیرگذارترین این جنگها جنگ فرهنگی است.

وی در ادامه افزود: غربی ها می خواهند فرهنگ ما را نابود کرده و شبیه به فرهنگ خودشان کنند اما غافل از اینکه ما در حال پیشرفت هستیم و توانستیم معنویت و عدالت را به دنیا معرفی کنیم و امروز شاهدیم که اسلام پر استقبال ترین دین جهان است.

شیخ الاسلام با بیان اینکه نقطه عطف در این درگیری، پیروزی انقلاب اسلامی در ایران بود، گفت: انقلاب اسلامی توانست مادیت و معنویت را یکپارچه کند و این یک نقطه بارز مدیریتی است که رهبر معظم انقلاب نیز در کنفراس غیر متعهد ها به ان اشاره کردند.

مشاوررئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آنها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با جدیت بیشتر سعی کردند راس مکتب اسلام را هدف قرار دهند تا بتوانند پایه های اساسی این مکتب را لوث کنند و ساختمان عظیمی که برآن استوار شده است فرو بریزد.

وی در ادامه افزود: به همین خاطر است که امریکا و صهیونیسم به حضرت رسول (ص) حمله می کنند و به همین خاطر کتاب سلمان رشدی نوشته و کاریکاتورو فیلم موهن امریکایی تهیه شده است.

شیخ الاسلام اظهار داشت: اینگونه برخوردها در مقابل مسلمانان بی نتیجه بوده و قابل مقایسه با روش امام خمینی یعنی ورود ملت ها به میدان با انگیزه الهی نیست.

وی با اشاره به اینکه مستکبران آثار این کار خود را در جهان اسلام مشاهده خواهند کرد گفت: آنها برای رهایی از موج بیداری اسلامی به دنبال اختلاف افکنی میان شیعه و سنی در کشورهای عربستان، بحرین و سوریه بودند که این اقدام اخیر باعث تضعیف پروژه آنها شد.

شیخ الاسلام با بیان اینکه هرکسی با هر امکاناتی که دارد باید وارد صحنه شود اظهار داشت: این موضوع با مسئله فلسطین و انقلاب فرق می کند؛ این موضوع کل مطلب و اساس دین اسلام است و آنها ارتباط با خدا را هدف قرار گرفته اند.

مشاوررئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حاکمان برخی کشور های عربی و خادم الحرمین نوکر آمریکا و جزئی از این توطئه هستند افزود: کسانی که درکنار آمریکا و اسرائیل مقابل جنگ 33 روزه لبنان و 22 روزه غزه موضع گرفته و از مبارک دفاع کردند جزئی از این پازل هستند و برای نجات آمریکا و اسرائیل به آنها کمک می کنند.

۱۳۹۱/۶/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...