نسخه چاپی

گیرِ دوباره قلعه‌نویی به قلم‌های عمروعاصی

سرمربی تراكتورسازی با انتقاد از برخی رسانه‌ها گفت: خدا میكروفون‌های آلوده و قلم‌های عمروعاصی را لعنت كند كه ورزش را به این روز انداخته‌اند.

به گزارش نما به نقل از فارس، امیر قلعه‌نویی در کنفرانس خبری پیش از دیدار با ماشین سازی تبریز گفت: شرایط دربی را همه می‌دانند تیم‌های کاظمی تیم‌های سخت کوشی هستند و فوتبال را زیبا بازی می‌کنند.

وی ادامه داد: ما در شرایط خاصی قرار داریم و تلاش می‌کنیم از رقابت در صدر عقب نیوفتیم. یک بازی هجومی در دستور کار ما است تا 3 امتیاز را بگیریم. ماشین‌سازی تغییرات زیادی داشته است که کار را برای ما سخت می‌کند.

سرمربی تراکتورسازی گفت: در نیم‌فصل دوم امتیازگرفتن سخت است با اینکه بازی‌های سخت‌تری در نیم‌فصل دوم داشته‌ایم 2 امتیاز تا به اینجا نسبت به نیم‌فصل اول بیشتر گرفته‌ایم که امیدوارم با انجام بازی خوب گروهی 3 امتیاز فردا را هم بگیریم. البته بعد از بازی با النصر به ورزشگاه یادگار برمی‌گردیم تا شاهد حضور پرشورها باشیم تا کمک‌حال ما برای دیدارهای آینده باشند.

قلعه‌نویی درباره شرایط چشمن ورزشگاه یادگار امام گفت: چمنن یادگار چمنی نیست که قرار بود نصب شود، در جاهای دیگر چنین اتفاقی نمی‌افتد، در اصفهان و مشهد چمکن‌های خوبی استفاده شد البته نسبت به قبل بهتر شده است اما مشکلاتی به وجود آمد که نشد. البته همه تلاش کردند تا وضعیت بهتر شود.

وی درباره دیدار با ماشین‌سازی گفت: امتیاز گرفتن از تیم‌های پایین جدول همیشه سخت است، هفته آینده که با پرسپولیس بازی داریم بازیکنان انگیزه خودشان را دارند و شاید تنها نیاز باشد کمی از نظر روحی و روانی کار کنیم، برای اینکه از کورس قهرمانی عقب نیوفتیم دنبال 3 امتیاز هستیم، تیم خوب و باتجربه‌ای داریم، با تیم‌های زیادی کار کرده‌ام اما حفظ چنین مهره‌هایی سخت است اما جزء بهترین دوره‌های مربی‌گری من است، آجرلو هم مدیریت خوبی دارد و یک تنه بار مشکلات را به دوش می‌کشد. بودجه‌ای که داشتیم قطع شد و امیدوارم هواداران با حمایت‌های خود به تیم کمک کنند.

سرمربی تراکتورسازی درباره مصدومیت ایرانپوریان گفت: این بازیکن بعد از اردوهای تیم ملی درد عجیبی در زانویش بوجود آمد اما با همان درد 2-3 بازی انجام داد که البته کیفیت لازم را نداشت. برخی پزشکان گفته‌اند که نیاز به جراحی دارد که در این صورت 6 هفته غایب خواهد بود اما اگر جراحی نکند 2-3 هفته همراه ما نخواهد بودمتاسفانه از نبود این بازیکن تاثیرگذار لطمه خواهیم خورد. یک جای خالی داریم که به دنبال جذب مهاجم هستیم، اگر ایرانپوریان تا آخر فصل هم نرسد او را از لیست خارج نخواهیم کرد.

قلعه‌نویی با انتقاد از برخی رسانه‌ها گفت: خدا میکروفون‌های آلوده و قلم‌های عمروعاصی را لعنت کند که ورزش را به این روز انداخته‌اند. آنها دنبال این بودند که جمعیت را از داخل ورزشگاه‌ها و فوتبال را از خانواده‌ها خارج کنند. متاسفانه 15-16 سال پیش که مدیر، مربی، بازیکنان را مقابل هم قرار دادند احترام‌ها از بین رفت. زیبایی فوتبال این است که از آن لذت ببریم اما این آقایان برنامه داشتند که فوتبال را به این روز بیاندازند که انداختند.

وی گفت: در کنار تیم بزرگسالان یک تیم سایه ساخته‌ای تا در آینده کمک حال ما باشند. در تمام تیم‌هایی که بوده‌ام این برنامه‌ریزی را داشته‌ایم.

سرمربی تراکتورسازی درباره صحبت‌های عابدینی در خصوص هواداران تراکتورسازی گفت: عابدینی از بزرگان فوتبال ماست و احترام او واجب است، او فوتبال و ایران را دوست دارد و زیبایی فوتبال به همین کُری‌خوانی‌ها است. توصیه من همیشه به دوستان این بوده است که انرژی خود را برای تشویق تیم خودی و احترام به تیم حریف بگذارند.

۱۳۹۵/۱۱/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...