نسخه چاپی

زخمی شدن یك صهیونیست توسط جوان فلسطینی

تازه‌ترین عملیات ضد صهیونیستی شهروندان فلسطینی، منجر به زخمی شدن یك نظامی اسرائیلی شد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، یک جوان فلسطینی عصر امروز پنجشنبه در تازه‌ترین عملیات مقاومتی یک نظامی اسرائیلی را با خودرو زیر گرفت و او را زخمی کرد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، نظامیان صهیونیست مستقر در محل این جوان فلسطینی را بازداشت کرده و او را به منظور تحقیق و بازجویی به مکانی نامعلوم انتقال دادند.

منابع مذکور اعلام کردند که این نظامی اسرائیلی جراحت‌های متوسطی برداشته است.

زخمی شدن تعدادی از فلسطینیان به ضرب گلوله اشغالگران صهیونیست

فلسطینیان ساکن شهر بیت لحم به همراه خانواد‌ه‌های شهدای فلسطینی که دشمن صهیونیستی اجساد فرزندانشان را در سردخانه‌ها توقیف کرده است، عصر امروز پنجشنبه به منظور درخواست استرداد این اجساد دست به تظاهرات زدند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات با حمل پرچم‌های فلسطینی و تصاویر این شهدا و همچنین سردادن شعارهایی، خواستار استرداد پیکرهای این شهدا شدند.

نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی با پرتاب گلوله‌های گاز اشک‌آور و صوتی به سوی تظاهرات کنندگان، دست به سرکوب آنان زدند که در پی این جنایت تعدادی از آنان زخمی شده و تعدادی دیگر نیز دچار حالت خفگی شدند.

پیش از آغاز این تظاهرات، خانواده‌های این شهدا با برپایی تجمعی و ایراد سخنرانی بر درخواست خود در زمینه استرداد جنازه فرزندانشان؛ به ویژه جنازه شهید عبدالحمید ابوسرور مجری عملیات انتحاری سال گذشته در اتوبوس اسرائیلی در شهر قدس اشغالی تاکید کردند.

رژیم صهیونیستی همچنان جنازه 9 شهید انتفاضه قدس را توقیف کرده است و از تحویل دادن آنها خودداری می‌کند.

سرزمین فلسطین از اوایل اکتبر سال 2015 میلادی تاکنون شاهد آغاز انتفاضه قدس و درگیری بین جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست است و رژیم صهیونیستی از آغاز انتفاضه قدس با اتخاذ تصمیمات و اقدامات مختلف تلاش کرده است از انتفاضه قدس و موج عملیات‌های مقاومتی فلسطینیان در اراضی اشغالی فلسطین جلوگیری کند، اما همه این تلاش‌ها به شکست انجامیده است و این انتفاضه همچنان ادامه دارد و خواب راحت را از چشمان مقامات صهیونیست گرفته است.

از ابتدای انتفاضه تاکنون ده‌ها فلسطینی به ضرب گلوله‌ نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده‌اند.

۱۳۹۵/۱۱/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...