نسخه چاپی

انتصاب عضو ستاد كروبی در استانداری سیستان و بلوچستان!

اخبار نگران كننده از انتصاب‌های مسئله‌دار در استانداری سیستان و بلوچستان همچنان ادامه دارد.

بولتن نیوز نوشت، در حالی‌که در هفته‌های اخیر برخی رسانه‌های اصولگرا از انتصاب افراد مرتبط یا نزدیک به جریان فتنه به‌عنوان مدیران استانداری سیستان و بلوچستان در دوره جدید مدیریتی استان خبر داده بودند، خبرنگار ما کسب اطلاع کرد که اخبار نگران‌کننده دیگری از این‌گونه انتصاب‌ها نیز موجود است، به طوری که ارتباط استاندار جدید با فعالین فتنه در این استان تا به آنجا پیش رفته است که در انتصاب های جدید در این استان، نفر دوم ستاد استانی کروبی نیز بی‌نصیب نمانده است.

بر اساس این گزارش، استاندار سیستان و بلوچستان در جدیدترین انتصاب خود، شریف سراوانی نفر دوم ستاد کروبی در انتخابات سال 88 را به عنوان رئیس اداره سیاسی و انتخابات استانداری سیستان و بلوچستان منصوب کرده است.

شریف سراوانی در زمان دوم خرداد نیز مشاور حقوقی استاندار وقت بود که پس از روی کار آمدن دولت نهم منزوی شد و اکنون چند ماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر، به عنوان رئیس اداره سیاسی و انتخابات استانداری منصوب شده است.

فعالین اصولگرا در استان سیستان و بلوچستان معتقدند که روند انتصاب های استاندار جدید، شائبه هدف گذاری های خاص برای انتخابات ریاست جمهوری در این استان را تداعی می‌کند که اگرچه ممکن است انگیزه استاندار نیز از انتصاب‌ها چنین رویکردی نباشد، اما شکل‌گیری این فضای ذهنی در استان به روند خدمت‌گزاری بدون حاشیه به مردم لطمه وارد خواهد کرد.

همچنین، این‌گونه انتصاب‌ها در طی هفته های اخیر با رضایت جریان‌های فتنه گر در استان و مولوی عبدالحمید نیز مواجه شده است و متأسفانه گفته می شود که به زودی انتصاب های دیگری نیز در این استان با مشورت مشاوران جدید استاندار با همین روند انجام خواهد شد.

استاندار جدید پیش از این باقر کرد مشاور مولوی عبدالحمید و از نمایندگان امضا کننده جام زهر به رهبری و همچنین امیر میر مسئول شاخه طوایف میرحسین موسوی در سیستان و بلوچستان را که داری سوابق محکومیت قضایی نیز هست، به عنوان مشاوران رسمی خود معرفی کرده بود.

این در حالی‌است که دو ماه قبل، به‌دنبال انتصاب آقای حاتم نارویی به‌عنوان استاندار جدید سیستان و بلوچستان، به‌دلیل بومی بودن وی، آشنایی با منطقه، اقوام و طوایف و همچنین سوابق مثبت او در دوره نمایندگی در مجلس ششم، امیدهای زیادی ایجاد شد که با ادامه یافتن این‌گونه انتصاب‌های مسئله‌دار، حسن ظنّ نیروهای اصولگرای استان مخدوش شده است.

۱۳۹۱/۶/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...