نسخه چاپی

روسیه محموله‎های جدیدی را وارد سوریه كرد

مركز مصالحه وزارت دفاع روسیه اعلام كرد كه در طول 24 ساعت گذشته 6 عملیات بشردوستانه برای رساندن تجهیزات و غذا به مردم سوریه انجام شده و حدود 4 هزار نفر كمك‌های بشردوستانه دریافت كردند.

به گزارش ،نما میزان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، مرکز مصالحه وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در طول 24 ساعت گذشته 6 عملیات بشردوستانه برای رساندن تجهیزات و غذا به مردم سوریه انجام شده و حدود 4 هزار نفر کمک‌های بشردوستانه دریافت کردند.

این مرکز روسی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که در طول 24 ساعت گذشته حدود 3.8 تن مواد غذایی در حلب توزیع شده و بیش از 4 هزار و سیصد غیرنظامی کمک‌های بشردوستانه دریافت کرده‌اند.

مرکز مصالحه در ادامه بیانیه اعلام کرده که به اقدامات خود در زمینه بازگرداندن زندگی مسالمت امیز به مردم سوریه و حمایت‌های انسان دوستانه از مردم این کشور ادامه می‌دهد.

این بیانیه در ادامه افزود که در طول 24 ساعت گذشته حدود 130 نفر از غیرنظامیان از خدمات پزشکی مرکز مصالحه بهره‌مند شده‌اند.

علاوه بر این روسیه به عملیات پاکسازی خود در سوریه ادامه داده و در طول 24 ساعت گذشته متخصصان روسی حدود 58 واحد مسکونی و 15 کیلومتر از جاده‌های سوریه را از وجود مین و مواد منفجره پاکسازی کرده‌اند.

بنا به اعلام سازمان ملل در پی جنگ داخلی سوریه که از سال 2011 آغاز شده حدود 6 میلیون نفر در این کشور بی‌خانمان شده و 13 میلیون نفر نیازمند کمک‌های انسان دوستانه هستند.

۱۳۹۵/۱۱/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...