نسخه چاپی

شهدای آتش‌نشان دوشنبه تشییع می‌شوند

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران از تغییر مكان مراسم تشییع شهدای آتش نشان حادثه پلاسكو خبرداد.

به گزارش نما به نقل از مهر، مجتبی عبداللهی در رابطه با آخرین تصمیم ها پیرامون برگزاری مراسم تشییع شهدای آتش نشان، گفت: پیکر شهدای آتش نشان ساعت ۸:۳۰ روز دوشنبه ۱۱ بهمن ۹۵ تشییع می شود.

وی افزود: پیکرهای شهدا از مصلی تهران به سمت بهشت زهرا(س) تشییع می شود.

رییس ستاد تشییع شهدای آتش‌نشان در حادثه پلاسکو ضمن عرض تسلیت خدمت مقام معظم رهبری و امت مسلمان و خانواده شهدای آتش نشان و شهرداری تهران، افزود: این شهدا در قطعات شهدای بهشت زهرا(س) به خاک سپرده می شوند.

عبدالهی همچنین اعلام کرد که چهارشنبه ۱۳ بهمن ماه نیز از ساعت ۱۴ لغایت ۱۶ بعدازظهر در مدرسه عالی شهید مطهری مراسم بزگرداشت شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو به منظور تکریم دوباره خانواده های شهدا برگزار می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران ضمن دعوت از همه شهروندان نوع دوست که در روزهای پس از وقوع حادثه پلاسکو با حمایت های عاطفی شان دل آتش نشانان را گرم کرده است، ادامه داد: شهرداری تهران به منظور ارائه خدمات به شهروندانی که قصد حضور در مراسم تشییع شهدای آتش نشان را دارند، در صبح مراسم تشییع اتوبوس هایی را در میادین اصلی شهر به صورت رایگان مستقر کرده، همچنین از ابتدای صبح خطوط ۱ و ۳ متروی تهران نیز آمادگی انتقال شهروندان به مصلی بزرگ امام خمینی(ره) به صورت رایگان را دارد تا این مراسم هرچه باشکوه تر برگزار شود.

۱۳۹۵/۱۱/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...