نسخه چاپی

سپاه باید به یك قدرت دانش‌بنیان تبدیل شود

معاون هماهنگ‌كننده سپاه گفت: پیش‌نیاز برخورداری از قدرت علمی این است كه سپاه به یك نیروی دانش‌بنیان تبدیل شود.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری دانشجو، سردار آبرومند معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز طی سخنانی در جشنواره دانش و پژوهش امام علی (ع) یکی از کارهای سپاه را مقابله با تهدیدات پیش روی انقلاب دانست و افزود: ما باید در سپاه پاسداران به دلیل نوع ماموریت‌ها از دانش روز و ارتقاء علمی بهره ببریم.

وی با بیان اینکه انتظار حضرت آقا از پاسداری کمک به پیشبرد انقلاب در کنار حفاظت از آن است، تصریح کرد: لازمه پیش بردن انقلاب این است که ما خودمان هم پیشرونده باشیم.

آبرومند افزود: برای پیش رونده و پیش برنده بودن سپاه باید آرمان‌های انقلاب و وضع موجود را بشناسیم و پیش‌بینی درستی از آینده و ساختن آن داشته باشیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه اضافه کرد: درست است که فاصله نهادها با وضعیت مورد نظر رهبری زیاد است اما رسیدن به این وضعیت ممکن پذیر است و سپاه باید از یک قدرت علمی بهره‌مند باشد.

آبرومند گفت: علم به معنای کپی کردن از روی دست دیگران نیست و پیش‌نیاز برخورداری از قدرت علمی این است که سپاه باید دانش‌بنیان شود.

وی اظهار داشت: سپاه باید دارای یک قدرت علمی شودتا ماموریت خودش را انجام داده و به یک الگو تبدیل شود و ما باید به منطقه، جهان اسلام و سپس کل جهان الگویی برای ایجاد تمدن نوین اسلامی ارائه کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه خاطرنشان کرد: ما هر روز با یک ماموریت و یک مسئله جدید روبرو می‌شویم لذا باید قدرت انعطاف و سازماندهی برای عبور از مشکلات را داشته باشیم و برای همین تقویت و رشد و هوشمندی تفکر و یادگیری رویکرد اصلی سپاه در مسیر دانش‌بنیان شدن است.

۱۳۹۵/۱۱/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...