نسخه چاپی

فرار نخست وزیر قطر از خشم عمومی

عکس خبري -فرار نخست وزير قطر از خشم عمومي

برخی منابع مطلع در قاهره پایتخت مصر به هفته نامه فلسطینی المنار اعلام كردند كه مقامات مصری از شیخ حمد بن جاسم خواسته‌اند تا فورا برای محافظت از جان خود قاهره را ترك كند


برخی منابع مطلع در قاهره پایتخت مصر به هفته نامه فلسطینی المنار اعلام کردند که مقامات مصری از شیخ حمد بن جاسم خواسته‌اند تا فورا برای محافظت از جان خود قاهره را ترک کند، وی برای دیدار با اخضر ابراهیمی فرستده سازمان ملل و اتحادیه عرب به سوریه و نبیل العربی دبیرکل اتحادیه عرب به قاهره رفته بود.
این منابع اعلام کردند که نخست وزیر و وزیر خارجه قطر در هتل فورسیزونز در قاهر اقامت داشت و بعد از اینکه برخی اخبار در مورد دست داشتن قطر در تهیه فیلم موهن علیه پیامبر اکرم در این کشور منتشر شد، از وی خواسته شد تا فورا قاهره را ترک کند.

بنا بر این گزارش، شیخ حمد با شنیدن این هشدار به سرعت و مخفیانه از هتل خارج شده به فرودگاه قاهره رفته و از آنجا با یک هواپیمای قطری که انتظارش را می کشید، عازم دوحه شد.

منابع موثق اعلام کردند که ساخت فیلم اهانت ‌آمیز به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) مورد حمایت مالی یک موسسه‌ قطری با عنوان "النور القابضه" قرار داشته است.

۱۳۹۱/۶/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...