نسخه چاپی

قاسم ساعدی در گفتگو با نما:

دولت برای مهار پدیده ریزگرد ها هیچ كاری نكرد

عکس خبري -دولت براي مهار پديده ريزگرد ها هيچ کاري نکرد

روحانی تا كنون هیچ اقدامی در جهت حل مشكل گرد و غبار خوزستان انجام نداده اند.

قاسم ساعدی، عضو کمیسیون انرژی مجلس و نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در خانه ملت، در گفتگو با پایگاه خبری نما، در واکنش به وجود گرد و خاک در استان خوزستان، گفت: بروز گرد و خاک در خوزستان چندین سال است که نفس چهار میلیون هفتصد هزار آدم را گرفته است.
وی در ادامه به امید مردم در مورد اقدامات دولت اشاره کرد و گفت: دولت ها آمدند و رفتند و اکنون هم دولت روحانی بر سر کار است هیچگونه قدمی در جهت عملیاتی کردن برنامه ها در مورد برچیدن چالش گرد و خاک ها بر نداشته اند.
عضو کمیسیون انرژی در مجلس با بیان این که روحانی در سال 1392 در سرزمین خوزستان بیان کرد مشکل ریزگردها در خوزستان را برطرف خواهیم کرد، تصریح کرد: روحانی تا کنون هیچ اقدامی در جهت حل مشکل گرد و غبار خوزستان انجام نداده اند.
نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه ادامه داد: دولت حتی در لایحه برنامه بودجه سال 96 کل کشور هیچ ردیفی اعتباری برای حل معضل گرد و غبار در کشور در نظر نگرفته است.
وی با تأکید بر این مطلب که در اوج اقتدار نظام جمهوری اسلامی بسیار تأسف بار است که رئیس جمهوری به قول و وعده خود عمل نکند، افزود: مردم ولی نعمت ما رئیس جمهور و دستگاه دولت هستند اما متاسفانه دولت برای حل معضل مردم قدمی را بر نمی دارد و امروز مدارس، دانشگاهها در تعطیلی به سر می برند و آب و برق نیز قطع می باشد و در اوج بلاتکلیفی به سر برده و بیمارستان ها از پذیرش این همه بیمار قلبی و عروقی با مشکل مواجه هستند.
ساعدی با بیان این مطلب که دولت تنها نظاره گر گرد و خاک در خوزستان است، گفت: رئیس جمهور حداقل کار که همان عذر خواهی است را نیز انجام نداده و متاسفانه راهکاری در رفع مشکل مردم خوزستان ارائه نکرده است.
وی سازمان محیط زیست را سازمانی فراجناحی برشمرد و افزود: خانم ابتکار در این پست نگاه سیاسی به کشور و مسئولیت خود دارد و گزارش وی نشان دهنده این است که از نظر وی مردم هیچ اطلاعی از وضعیت محیط زیست کشورشان ندارند.
ساعدی ادامه داد: دل من برای خانم ابتکار می سوزد به دلیل این که ایشان یک خانم هستند و سنشان نیز از من نماینده بزرگتر است و ضرورت دارد فراجناحی در پست سازمان محیط زیست عمل کند چرا که فردا می بایست در پیشگاه خداوند در تخریب محیط زندگی پاسخگو مردم و دیگر جاندارن باشد.
نماینده مردم دشت آزادگان در ادامه به آمار ارائه شده از سوی ابتکار از تالاب هور العظیم اشاره کرد و بیان داشت: من فرزند هور العظیم هستم و با صداقت اعلام می دارم که تمامی آمار و ارقامی که ایشان ارائه می کنند کذب محض است.
عضو کمیسیون انرژِی در خاتمه خطاب به خانم ابتکار، گفت: بهتر است که خانم ابتکار از مردم برای ارائه آمارهای غلطش عذر خواهی کند و با حضور در منطقه از نزدیک وضعیت مردم را مشاهده کند.

۱۳۹۵/۱۱/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...