نسخه چاپی

محمد رضا ملكشاهی راد در گفتگو با نما:

دولت در برابر گستاخی‌های آمریكا مقابله به مثل كند

عکس خبري -دولت در برابر گستاخي‌هاي آمريکا مقابله به مثل کند

رفتار متقابل مسئولین می بایست هم طراز رفتار و عملكرد ترامپ باشد و با تصویب قانونی از حضور و سفر شهروندان آمریكایی به كشورمان جلوگیری بعمل آورند.

محمد رضا ملكشاهي راد نماينده مردم لرستان در خانه ملت و عضو كميسيون عمران مجلس در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري نما، در رابطه با اقدام ترامپ برای ممنوع كردن ورودايرانيان به آمريكا، گفت: آن چيزي كه همه مردم از اقدامات ترامپ احساس مي كنند اين است كه ترامپ رفتارهاي غيرعادي دارد و ممنوعيت از حضور ايرانيان در آمريكا را مي توان جزئي از رفتارهاي غير عادي ترامپ تفسير كرد.
وي در ادامه افزود: آنچه كه در مقابل رفتار و سياست سياستمداران آمريكايي براي ملت و مسئولان ايراني روشن می باشد اين است كه ما نيز در مقابل رفتار سخيف رئيس جمهوري آمريكا اقدام متقابل داشته باشيم.
عضو كميسيون عمران مجلس در مورد رفتار متقابل ايرانيان عليه عملكرد ترامپ در ممنوع كردن سفر ايرانيان به آمريكا، تصريح كرد: رفتار متقابل مسئولين مي بايست هم طراز رفتار و عملكرد ترامپ باشد و با تصويب قانوني از حضور و سفر شهروندان آمريكايي به كشورمان جلوگيري به عمل آورند.
عضو كميسيون عمران مجلس گفت: ملت ايران بايد رفتار آمريكايي ها را در حوزه سياست و اقتصاد تجزيه و تحليل كنند چراكه امروز دنيا به سمت دهكده جهاني شدن پيش مي رود و اطلاعات مردم همه كشورها هم سطح شده است.
وي افزود: شركت هاي اقتصادي و كشاورزي و صنايع سنگين و معدني آمريكايي در ايران منافعي دارند و بر ملت و دولت ايران واجب است تا در حوزه هاي مختلف اقتدارشان را به آمريكايي ها نشان دهند.
نماينده مردم لرستان در خانه ملت ادامه داد: من مي دانم كه هيچ يك از مسئولان كشور ما به دنبال اين نيستند كه با مردم كشورها قطع رابطه كنند چراكه مسئولين و مردم ما آنقدر فهيم هستند كه بدانند وقتي خطايي صورت مي گيرد از سوي مسئولين و سردرمداران آن ها است نه شهروندان آمريكايي.
ملكشاهي راد در خاتمه خطاب به مسئولين كشورمان، گفت: مسئولين بايد با حفظ عزت و حكمت، ملت را سر بلند كنند چراكه مسئولين با موضع گيري هاي صريح و قاطع خود در قبال زياده خواهي سياستمداران غربي به كشورمان اقتدار مي بخشند.

۱۳۹۵/۱۱/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...