نسخه چاپی

بدرقه مردی با 83 همسر و 200 فرزند

صدها زن و كودك در نیجریه، پرجمعیت ترین كشور آفریقا پیرمردی را به سمت خانه قبر بدرقه كردند كه به دلیل داشتن ۸۶ همسر و بیش از 200 فرزند از خود برجای گذاشته است

به گزارش نما به نقل از ایران آنلاین /گزارش شده است که محمد بلو ابوبکر، در منزلش در مرکز نیجریه به دلیل یک بیماری ناشناخته مرده است.
روزنامه "دیلی تراست" در مطلبی در این باره نوشته است که او که در سال ۲۰۰۸ دارای ۸۶ همسر بود و به همین خاطر در کانون توجه رسانه‌ها قرار داشت، به هنگام مرگش ۱۳۰ زن داشته است.
به گزارش همین رسانه برخی از این زنان باردار هستند.
بی بی سی در سال ۲۰۰۸ در گزارشی نوشت که محمد ابوبکر ۱۷۰ فرزند دارد؛ اما روزنامه "دیلی تراست" در گزارش خود گفته است که ابوبکر ۲۰۳ فرزند از خود بجا گذاشته است.
تعدادی از زنان آقای ابوبکر که بی بی سی با آنها در سال ۲۰۰۸ دیدار و گفتگو کرده بود گفتند که آنها با ابوبکر وقتی که برای کمک به درمان بیماریشان پیش وی رفتند، آشنا شدند. به گفته آنها ابوبکر بیماری آنها را شفا داده بود.
ابوبکر گفت: "من به دنبال آنان (همسرانم) نرفتم؛ آنها پیش من آمدند. فکر می‌کنم که خدا از من خواست تا این کار را انجام بدهم. و من هم با آنها ازدواج کردم."
قناعت محمد بلو که ۲۰ سال است همسر ابوبکر است در سال ۲۰۰۸ به بی‌بی‌سی گفت که وی ابوبکر را وقتی که در دبیرستان بود ملاقات کرد. به گفته وی، مادرش او را برای مشورت پیش آقای ابوبکر برده بود و سپس آقای ابوبکر از او تقاضای ازدواج کرد."
قناعت به بی‌بی‌سی گفت: "من گفتم که نمی‌توانم با یک مرد مسن ازدواج کنم. اما او پاسخ داد که این دستوری مستقیم از سوی خداست."
چنین ادعاهایی باعث شد تا مقامات اسلامی کشور، خانواده او را یک فرقه بنامند.

۱۳۹۵/۱۱/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...