نسخه چاپی

3 نفری كه به هاشمی آسیب زدند

عکس خبري - نفري که به هاشمي آسيب زدند

طلایی‌نیك گفت: مهاجرانی، گنجی و مهدی هاشمی نماد سه نوع آسیب‌رسانی به هاشمی در دو دهه اخیر هستند كه بر همین اساس برخی رفتارهای اخیر اصلاح‌طلبان نیز برای وی و كشور آسیب‌زا به نظر می‌رسد.

به گزارش نما، مرتضی طلایی‌نیک کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با فارس، درباره تلاش اصلاح‌طلبان برای بازگرداندن هاشمی‌‌رفسنجانی به انتخابات و حمایت از وی اظهار داشت: مطرح کردن نام هاشمی برای نامزدی در انتخابات برای بهره‌برداری و بازار ‌گرمی صورت می‌گیرد.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه منفعت‌طلبان و ماجرا‌جویان به دنبال رقابت‌سازی مجدد فضا برای هاشمی‌رفسنجانی هستند افزود: وارد کردن هاشمی به بازی‌های انتخاباتی تکرار آسیب‌پذیری‌های انتخابات نهم است.

وی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان با مطرح کردن نام هاشمی به دنبال فضاسازی و استفاده ابزاری از وی هستند تصریح کرد: آقای هاشمی می‌تواند با قاطعیت هوشمندانه از تکرار سوءاستفاده‌های سیاسی پیشگیری کند.

طلایی‌نیک ادامه داد: مهاجرانی، گنجی و مهدی هاشمی نماد سه نوع آسیب‌رسانی به هاشمی در دو دهه اخیر هستند که بر همین اساس برخی رفتارهای اخیر اصلاح‌طلبان نیز برای وی و کشور آسیب‌زا به نظر می‌رسد.

وی با تاکید بر اینکه آقای هاشمی باید با شفافیت و قاطعیت از آسیب‌پذیری مجدد خود با سوءاستفاده اصلاح‌طلبان مراقبت کند یادآور شد: ارائه تجارب و مشورت به نظام اقتضای شأن کنونی وی است.

طلایی نیک خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان به جای استفاده ابزاری از شخصیت‌ها باید در اصول خود بازنگری اساسی کرده و برای تحرک انتخاباتی جبران مافات کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی درباره احتمال حمایت هاشمی از یک نامزد خاص عنوان کرد: باید منتظر ماند چراکه هنوز فضای انتخابات با ابهام و فقدان انسجام جریانات مواجه است لذا اکنون ورود به مصادیق تا حدودی زود هنگام است.

وی تاکید کرد: فضاسازی زودرس و انحرافی برای انتخابات با منافع ملی و مصالح کشور مغایرت دارد و این امر موجب اتلاف فرصت‌ها می‌شود.

۱۳۹۱/۶/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...