نسخه چاپی

زمان معرفی كاندیدای واحد جبهه مردمی نیروهای انقلاب

دستجردی همچنین درباره برخی اخبار منتشر شده مبنی بر معرفی نامزد جبهه مردمی در این هفته گفت: به هیچ وجه اینطور نیست چراكه تا زمانی كه مجمع عمومی برگزار نشود و تا زمانی كه كاندیداها خود را به مجمع معرفی نكنند و مجمع به آنها رای ندهد، كاندیدای نهایی و واحد معرفی نخواهد شد.

به گزارش نما به نقل از فارس، مرضیه وحید دستجردی سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از تغییر زمان مجمع عمومی ملی این جبهه خبر داد و اظهار داشت: مجمع عمومی ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از 14 بهمن به پنجشنبه 28 بهمن موکول شد.

دستجردی درباره علت این جابجایی تصریح کرد: با توجه به اینکه 22 قشر باید نمایندگان خود را به مجمع معرفی کنند اما از آنجایی که همه آنها تاکنون نتوانسته‌اند نمایندگان خود را انتخاب و معرفی کنند، برگزاری مجمع عمومی به تعویق افتاد.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه نمایندگان اقشار طی این هفته و هفته آتی مشخص خواهد شد، خاطرنشان کرد: به منظور آمادگی، اقشاری که نمایندگان خود را انتخاب کرده‌اند حدود یک پنجم‌شان به عنوان نماینده در جلسه مقدماتی که روز پنجشنبه 14 بهمن برگزار می‌شود، شرکت خواهند کرد.

وی همچنین افزود: طبق جدول زمانبندی سعی می‌کنیم دو نشست دیگر مجمع عمومی را اسفند و فروردین ماه و نهایتاً اوایل اردیبهشت‌ماه برگزار کنیم.

دستجردی همچنین درباره برخی اخبار منتشر شده مبنی بر معرفی نامزد جبهه مردمی در این هفته گفت: به هیچ وجه اینطور نیست چراکه تا زمانی که مجمع عمومی برگزار نشود و تا زمانی که کاندیداها خود را به مجمع معرفی نکنند و مجمع به آنها رای ندهد، کاندیدای نهایی و واحد معرفی نخواهد شد.

۱۳۹۵/۱۱/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...