نسخه چاپی

لزوم برخورد جدی وزیر كشور با استاندار آذربایجان غربی

نماینده مردم پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی خواستار برخورد جدی وزیر كشور با استاندار آذربایجان غربی به علت توهین به مردم حوزه انتخابیه اش شد.

به گزارش نما به نقل از مهر، در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی رسول خضری نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در تذکری همزمان با حضور وزیر کشور در صحن علنی مجلس برای ارائه گزارش در خصوص حادثه پلاسکو گفت: به مردم سردشت و پیرانشهر به خاطر کشته شدن ۵ نفر از جوانان زحمت‌کش کوله‌بر عرض تسلیت دارم.

وی با انتقاد از اتهامات استاندار آذربایجان غربی به مردم پیرانشهر، خواستار برخورد شدید رئیس‌جمهور با وی شد و گفت: اظهارات استاندار آذربایجان غربی، داغ مردم سردشت و پیرانشهر را تازه کرد.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس گفت: در شهرستان ما ۸۰۰۰ مصدوم شیمیایی وجود دارد اما استاندار از مردم ما به عنوان قاچاقچی نام می‌برد.

وی همچنین از مجوزهای شائبه‌دار استاندار به افراد خاص برای واردات کالا انتقاد کرد.

نماینده مردم پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی خواستار برخورد جدی وزیر کشور با استاندار آذربایجان غربی شد.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی گفت: سه ماه طول کشید تا وزیر اقتصاد برای ارائه گزارشی از وضعیت مرزها جهت پاسخگویی به سؤالات در مجلس حضور یابد، اما متأسفانه بعد از بیان مشکلات برخی دوستان اجازه ندادند که اظهارات وزیر به رأی مجلس گذاشته شود، باید اجازه می‌دادید تا وزیر کارت زرد بگیرد؛ ایشان مخالف کوله‌بری هستند علی‌رغم اینکه مقام معظم رهبری برای اشتغال جوانان در مناطق مرزی با این موضوع موافقت کردند.

۱۳۹۵/۱۱/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...