نسخه چاپی

نشست نهایی برای استیضاح آخوندی در 24 بهمن

رئیس كمیسیون عمران مجلس گفت: با توجه به اینكه وزیر راه به هیأت رئیسه نامه زده و عنوان كرده بود كه از بنده برای حضور در نشست بررسی استیضاحم دعوت نكرده بودند لذا یكشنبه هفته آینده نشست بررسی استیضاح وزیر راه مجددا تشكیل می‌شود.

به گزارش نما به نقل از فارس، محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درباره آخرین تصمیمات کمیسیون عمران برای بررسی استیضاح عباس آخوند وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: با توجه به نشست هفته گذشته که آخوندی حاضر به حضور در این جلسه نشد لذا جلسه هیأت رئیسه پس از آن یعنی سه‌شنبه هفته گذشته برای بررسی نهایی تشکیل شد.

وی افزود: پس از تصمیمات اعضای کمیسیون عمران صورتجلسه بررسی استیضاح وزیر راه هفته گذشته به هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تقدیم شد که در پی آن آخوندی طی نامه‌ای عنوان کرده بود که از بنده دعوت رسمی در این جلسه نشده بود.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: با توجه به اینکه نمایندگان درخواست‌کننده استیضاح وزیر راه در آخرین نشست بررسی این استیضاح قانع نشده بودند اما ما طبق قانون صورتجلسه را به هیأت رئیس ارسال کرده بودیم اما به دنبال نامه آخوندی، بنابر درخواست هیأت رئیسه مقرر شد جلسه‌ای دیگری برای بررسی این موضوع تشکیل شود که براین اساس یکشنبه پس از تعطیلات مجلس یعنی (24 بهمن ماه 95) این نشست با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی و درخواست‌کنندگان استیضاح برگزار خواهد شد.

رضایی کوچی در خاتمه عنوان کرد: فضای کلی مجلس به گونه‌ای است که همین نیامدن وزیر راه در جلسه اخیر به ضررش تمام شد و به استیضاح کنندگان کمک داد.

۱۳۹۵/۱۱/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...