نسخه چاپی

سردار سلامی: دشمنان به پناهگاه بروند

جانشین فرمانده‌ سپاه پاسداران گفت: هر روز بر تعداد موشك‌ها، شناورهای جنگی و موشك‌اندازهای پدافندی ایران افزوده می‌شود و و اگر دشمنان از قدرت موشكی ما ترس دارند به پناهگاه بروند.

به گزارش نما به نقل از العالم، سردار حسین سلامی ظهر پنجشنبه در کنگره سردار شهید محمود خادمی‌ 1700 شهید شهرستان کاشان اظهار داشت: دشمنان می‌خواهند در مدار اراده آن‌ها عمل کنیم و امروز تمام قدرت خود را متحد کرده‌اند تا در مقابل انقلاب بزرگ ما بایستند اما طرح هایشان ناکام ماند.
وی ادامه داد: تمام جهان خواستار این بودند که ما را از جغرافیا حذف کنند و نشان دهند ما بدون تکیه بر قدرت‌های نمی‌توانیم بایستیم و بدون وابستگی به آمریکا حیات ملت ممکن نیست اما شهدا نشان دادند با تکیه بر ایمان و اسلام و با تبعیت از رهبری در مقابل هر قدرتی با هر عظمتی می‌توانند بایستند.
به گزارش تسنیم، سردار سلامی اعلام داشت: ملت ایران آموخته ‌که اگر جبهه وسیعی علیه دشمنان خدا نگیرد و در مقابل دشمن زانو زند نمی‌تواند به استقلال، عزت، رفاه و پیشرفت برسد و امروز هر کشوری که قوی است، مستقل و پیروز است و سرنوشت دولت‌ها و ملت‌های ضعیف اشغال است.
سلامی افزود: نظام اسلامی ایران توانسته ‌نفوذ عظیمی در منطقه جهان اسلام داشته باشد و موفقیت بزرگ مسلمانان نشان می‌دهد که جغرافیای تسلط بر قدرت‌های جهان اسلام تنگ شده است.
وی تصریح کرد: این ملت آنقدر بزرگ بود که از دیوار تحریم ها عبور کرد و امروز ما در یک جهاد بزرگ درگیریم و تا زمانی که شهادت آرزوی مردان اسلام است و تکیه بر آیات قرآن راه روشن ماست هرگز شکست نخواهیم خورد بلکه شکست را به جبهه دشمن هدایت می‌کنیم.
سلامی اظهارداشت: اگر قدرت موشکی ما قدرتی نبود که بر دل آمریکا هراس وارد کند دلیلی به این جنجال‌ها نبود و امروز قدرت عظیم موشکی ایران جزء قدرت‌های بی‌نظیر بازدارنده جهان است و اگر دشمنان از قدرت هسته‌ای ما ترس دارند به پناهگاه بروند.
وی اعلام داشت: ملت ایران آموخته ‌با تکیه بر ایمان درونی خود عظمت ایجاد کند و این نظام کنونی جهان معتقدند حق با کسی است که غلبه دارد و ما هرگز در مقابل خواسته قدرت‌های جهان تغییر مسیر نمی‌دهیم و هر روز قدرت موشکی و غیرموشکی ما به روز می‌شود.
سلامی گفت: هر روز بر تعداد موشک‌ها، شناورهای جنگی و موشک‌اندازهای پدافندی ایران افزوده می‌شود و آسمان و زمین و دریا تحت کنترل و تسلط این ملت است و اینجا سرزمینی نیست که یک بیگانه بتواند با نیت شوم بر آن پای گذارد؛ اینجا سرزمین دلاوران و شهیدان است.

۱۳۹۵/۱۱/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...