نسخه چاپی

جاده سمنان ـ فیروزكوه بازگشائی شد

رئیس پلیس راه استان سمنان با اشاره به بازگشائی محور سمنان ـ فیروزكوه گفت: تردد در همه گردنه‌های استان سمنان تنها با زنجیر چرخ ممكن است.

به گزارش نما حسن خسروجردی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: با تلاش مجدانه نیروهای راهداری و امدادی، محور سمنان ـ فیروزکوه بامداد امروز بازگشائی شده و اکنون تردد در آن جریان دارد.

وی تصریح کرد: البته عبور و مرور در این محور تنها با زنجیر چرخ و به کندی انجام می‌شود و رانندگان باید حتما برای تردد در این مسیر زنجیر چرخ به همراه خود داشته باشند.

شب گذشته خسروجردی از مسدود شدن محور سمنان ـ فیروزکوه و نیز واژگونی یک دستگاه آمبولانس در این محور خبر داده بود.

رئیس پلیس راه استان سمنان با اشاره به اینکه همه گردنه‌های استان سمنان برفی و لغزنده است عنوان کرد: از این رو تردد در این گردنه‌ها تنها با زنجیرچرخ ممکن است.

خسروجردی با اشاره به وضعیت محور بین‌المللی تهران ـ مشهد در این استان، به ویژه گردنه آهوان در قطعه سمنان ـ دامغان تصریح کرد: این گردنه نیز هم اکنون باز بوده و تردد در آن جریان دارد.

وی با بیان اینکه سطح جاده در محورهای شاهرود - آزادشهر و توسکستان یخ زده است از رانندگان عبوری از این محورها نیز خواست تا برای عبور از این مسیرها زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

رئیس پلیس راه استان سمنان با اشاره به اینکه نیروهای پلیس راه در همه محورهای مواصلاتی استان سمنان حضور دارند از رانندگان عبوری از این استان خواست تا همه الزامات رانندگی در شرایط برفی و بارانی و لغزندگی سطح جاده‌ها را رعایت کنند.

خسروجردی اضافه کرد: رانندگان بهتر است که با باک بنزین پُر و به همراه داشتن البسه گرم و غذای کافی اقدام به رانندگی از محورهای کوهستانی استان سمنان کنند.

۱۳۹۵/۱۱/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...