نسخه چاپی

اعتراض توئیتری راهكار دفاع از مردم و كشور نیست

نماینده ولی فقیه در استان البرز با تاكید بر اهمیت رفتار دیپلماسی انقلابی گفت: اعتراض توئیتری راهكار دفاعی از عزت اسلامی و انقلاب و مردم ایران نیست.

به گزارش نما به نقل از مهر، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز عبادی سیاسی ظهر جمعه امروز (۱۵بهمن) در مصلی نماز جمعه امام خمینی (ره) در کرج با تبریک میلاد حضرت زینب (س) گفت: در محبت و عشق به ولی خدا در حرکت رشد افراد به کمالات، در صبر و استقامت در مقابل سختی ها حضرت زینب (س) قهرمان است.

خطیب نماز جمعه شهرستان کرج با الزام به اهمیت الگو گرفتن از شخصیت والای حضرت زینب (س) گفت: چرا امروز بانوان ما با اخلاق و روش حضرت زینب (س) بیگانه هستند؟ در حالی که شخصیت والای حضرت زینب (س) یک الگوی تمام عیار برای زنان مسلمان و حتی برای مردان است.

آیت الله حسینی همدانی خاطرنشان کرد: اگر زنان به آنچه اسلام خواسته است عمل کنند جامعه بشری به ثبات می رسد و به واقع ثبات جامعه بشری در گرو تحول رفتاری و ایمانی زنان است.

اصل کار در دست مردم است

خطیب نماز جمعه شهرستان کرج در ادامه با تامل بر نقش انقلاب اسلامی توضیح داد: انقلاب اسلامی چنین تحولی را در میان بانوان به وجود آورد و آنان را در مسیر ارزش های اسلامی قرار داد.

وی تصریح کرد: آنچنان که امام خمینی (ره) در بیانی فرمودند : « من در جامعه زنان تحول عظیمی می بینم که بیش از تحولی است که در میان مردان پس از انقلاب واقع شده است» و مگر نبودند مادران و خواهران شیردلی که از فرزندانشان برای حفظ آرمان های انقلاب دفاع کردند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز افزود: در صفوف مقدم در صحنه های مختلف بانوان نقش موثری داشتند امروز نیز نقش آنان موثر و نقش آنان بیش از قبل است.

وی تاکید کرد: بانوان قشر کارآیی هستند که استکبار متوجه آنان است و در این هجمه شدید ابتذال و ولنگاری فرهنگی به سمت بانوان و دختران است و از این رو باید زنان جامعه ما به شدت مراقب این تحرکات باشند.

وی توضیح داد: هر روز نقشه جدیدی برای به انحراف کشاندن این مجموعه عظیم می کشند و زنان نباید تن به شکست در مقابل استکبار دهند و در این راستا اصل کار در دست مردم است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با تبریک روز پرستار عنوان کرد: پرستاران بدون چشم داشت مادی با ارادتی که به حضرت زینب (س) دارند، بیماران را با عشق، صبر و از خودگذشتگی خود مراقبت و پرستاری می کنند.

آیت الله همدانی با نظر به این مهم که حضرت زینب (س) برای زنان و مردان الگو است، تصریح کرد: حضرت زینب (س) برای همگان به خصوص برای سیاست مداران ما که در لباس اسارت نیز تن به ذلّت نداد ، الگو و روشی روشن است.

خطیب نماز جمعه کرج در ادامه خطبه سیاسی امروز با نظر به «برجام» عنوان کرد: نفس برجام به اشکال مختلف و امروز با شکل متن صدور روادید ادامه دارد.

آیت الله حسینی همدانی با طرح این پرسش که این چه دیپلماسی است که آقایان در پیش گرفته اند؟ عنوان کرد: یک کلام آن ها گفتند ما برجام را پاره می کنیم ، رهبری فرمودند ما به آتش می کشیم، این شجاعت دیپلماسی رهبری است.

وی با مخاطب قرار دادن سیاستمداران کشور عنوان کرد: انقلابی باشید و انقلابی عمل کنید و بدانید اعتراض توئیتری دفاع از عزت اسلامی و انقلاب و مردم ایران نیست.

خطیب نماز جمعه شهرستان کرج خاطرنشان شد: مسئولان و دولتمردان ما بدانند که استکبار می خواهد از ایران امتیاز بگیرند و بار دیگر از گزینه های روی میز سخن بگویند.

به گفته آیت الله حسینی همدانی ملت ایران اسرائیل و آمریکا را فراموش نمی کند و شعار ما همچنان مرگ بر اسرائیل و آمریکا است.

وی با طرح این مطلب که بعضی نشانی غلط ندهند، توضیح داد: آقایان بصیر باشید. ما با آمریکا و سیاست های او دشمن هستیم و با شخص کار نداریم، از این رو آدرس غلط ندهند.

وی در توضیح بیشتر عنوان کرد: ما با سیاستی کار داریم و شعار مرگ سر می دهیم که اجازه می دهد بر سر کودکان فلسطینی بمب می ریزند.

وی با در نظر گرفتن گذشت دهه های انقلاب مطرح کرد: سخنان این قافله سار بصیرت حضرت امام خمینی (ره) با گذشت انقلاب هر روز بیش از پیش معلوم می شود.

وی با نظر به فرمایش بنیانگذار انقلاب اسلامی که همواره تاکید داشتند که نباید با آمریکا ارتباط گرفت، توضیح داد: دشمنی آمریکا با اسلام امری آشکار است و همواره در سیاست های خود آن را نشان داده اند و اعمال کرده اند.

امام جمعه کرج توضیح داد: جمع چند نفری از آنان (غرب زدگان ) از ترامپ خواستند که تحریم ها علیه ایران بیشتر شود این جمع در ایران هستند و بعضا در دستگاه اجرایی حضور دارند.

۱۳۹۵/۱۱/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...