نسخه چاپی

آمریكا دشمن همیشگی ایران است

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهركرد گفت: آمریكا دست از دشمنی با ایران برنداشته است و دشمنی او با ملت ایران ادامه دارد.

به گزارش نما به نقل از مهر، حجت الاسلام محمد علی نکونام در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد با اشاره به اینکه آمریکا دست از دشمنی با ایران برنداشته است و دشمنی او با ملت ایران ادامه دارد، اظهار داشت: آمریکا در اجرای تعهدات خود بدعهدی کرده است و این نشان دهنده این است که امریکا قابل اعتماد نیست.

وی تصریح کرد: دولت جدید آمریکا با روش های جدید دشمنی خود را با کشور ایران اعلام می کند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد افزود: ایران به برکت انقلاب اسلامی دارای خودباوری شده است و در مسیر پیشرفت و توسعه قرار گرفت.

ایران ۳۸ سال روی پای خود ایستاده است

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی کشوری متحد وقدرتمند است، تاکید کرد: ایران ۳۸ سال روی پای خود ایستاده است و آمریکا نیز بر علیه ایران هیچ کاری نتوانسته بکند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی زمینه ساز توسعه و پیشرفت کشور است، ادامه داد: باید از ظرفیت های اقتصاد مقاومتی برای کاهش وابستگی ها به خارج از کشور استفاده کنیم.

مسئولان باید در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی حرکت کنند

وی بیان کرد: مسئولان باید در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی حرکت کنند و تلاش کنند که ظرفیت های و پتانسیل های کشور در مسیر توسعه و پیشرفت کشور قرار بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن تجدید بیعت دوباره با آرمان های انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن جواب گستاخی های امریکا را خواهند داد.

وی اشاره به اینکه دهه فجر فرصت بسیار مناسبی برای بیان دستاورد های انقلاب اسلامی است، یاداور شد: کشور به برکت انقلاب اسلامی در زمینه های مختلف دارای پیشرفت و توسعه شده است.

۱۳۹۵/۱۱/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...