نسخه چاپی

قدرتهاي پوشالي تا تحريم‌هاي رنگ باخته

مروری بر شكست‌های استكبار در نبرد با جمهوری اسلامی

عکس خبري -مروري بر شکست‌هاي استکبار در نبرد با جمهوري اسلامي

جنگ، فشار، آشوب، تهدید و تحریم كلماتی آشنا برای ایرانیان است، هر كلمه شاید برایمان یاد آور خاطراتی تلخ و شیرین باشد.

خرداد 42 امام خمینی(ره) با بلند کردن پرچم انقلاب اسلامی فرمود، سربازان من در گهواره‌ها هستند و سال 57 جوانان با غیرت، همان سربازهای روح الله لرزه بر جان مستکبران عالم انداختند.

رژیم طاغوت سرنگون و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جایگزین آن شد، از همان روزهای اول انقلاب استکبار جهانی وارد عمل شد، چیزی از شیرینی شکست طاغوت نگذشته بود که صدام با هدف اشغال تهران به کشور حمله ور شد.

اگرچه در ظاهر اکثر کشورها حداقل در آغاز کار، تظاهر به بی طرفی می کردند، اما داشتن اسیر از بیش از 10 کشور عربی در ایران یا بکارگیری انواع تسلیحات، آمریکایی، اروپایی و حتی آسیایی از سوی عراق نشان می داد که انقلاب اسلامی با هجمه ای همه جانبه از سوی مستکبران دنیا روبرو شده است.

این جا باید پای سخنان پیر جماران نشست که می فرمود: ما تا آخرین نفر و تا آخرین منزل و تا آخرین قطره خون، برای اعتلای کلمه الله ایستاده ایم، آن ها غافل گيرانه به ما هجوم آوردند و از دريا و زمين و هوا به ما حمله كردند و مقدار زيادي از كشور ما را تصرف نمودند و به خرابي و قتل و غارت شهرهاي ما و ملت مظلوم ما پرداختند كه اين نيز از اسباب بزرگ براي رعب و وحشت ما و آرامش و سكون براي مهاجمين به كشور ما بود. آيا آن چه خداوند تعالي مي فرمايد: «وَقَدَفَ في قُلوُبِهِمُ الرُّعبَ فَريقاً تَقتُلُونَ وَ تَاسِروُنَ فَريقا» مصداق ظاهرش در فتح مبين متحقق نيست؟ آيا آيه «هوالذي انزل اسكينه في قلوب المومنين» مصداق ظاهرش رزمندگان اين جبهه نيست؟ مگر آن چه در صدر اسلام واقع شد و موجب فتح لشكر اسلام گرديد جز اين ها بود؟

دشمن همزمان با جنگ تحمیلی به اختلافات داخلی دامن زد و رزمندگان اسلام همزمان به مقابله با توطئه منافقین، کومله و دموکرات و این قبیل گروهک‌های ضد انقلاب در داخل نیز می پرداختند.

دشمنان انقلاب اسلامی بعد از پایان 8 سال جنگ تحمیلی در کنار تهدیدات نظامی، فشارهای سیاسی و دامن زدن به اختلافات داخل، تهاجم فرهنگی به ایران اسلامی را آغاز کردند.

رهبر معظم انقلاب درباره این شبیخون دشمن می فرمایند: در حال حاضر، یک جبهه بندی عظیم فرهنگی که با سیاست و صنعت و پول و انواع و اقسام پشتوانه ها همراه است، مثل سیلی راه افتاده، تا با ما بجنگد. جنگ هم جنگ نظامی نیست، بسیج عمومی هم در آن جا هیچ تأثیری ندارد. آثارش هم به گونه ای (است) که تا به خود بیاییم گرفتار شده ایم. (مقام معظم رهبری، ۷ آذر ۱۳۶۸)

بعد از گذشت یک دهه از تهاجم فرهنگی، نوع فشارهای دشمنان باز هم تغییر کرد و این آخرین تیر سلاح مقابله با انقلاب اسلامی ایران است، سلاحی که قبل از شکل گیری انقلاب تا کنون به هر نحو ممکن برای نابودی جمهوری اسلامی تلاش کرده است.

تحریم اقتصادی از سال 84 به صورت جدی در دستور کار غرب علیه ایران قرار گرفت، توقف غنی سازی اورانیوم بهانه شورای امنیت سازمان ملل و اتحادیه اروپا برای تصویب و اجرای چنین تحریم‌هایی بود.

در کنار تحریم‌ها گاه و بیگاه سخنی با این مضمون از سوی حاکمان مستکبر به گوش می رسید که "پرونده حمله به ایران روی میز است" رهبر معظم انقلاب اسلامی در پاسخ به تهدیدهای مکرر مقامات آمریکا و رژیم صهیونیستی می فرماید: ملت استوار ایران، ملتی نیست که فقط بنشیند و نظاره گر تهدیدهای قدرتهای پوشالی مادی باشد که از درون کرم خورده هستند. هرکس که فکر تجاوز به جمهوری اسلامی ایران، در مخیله‌اش خطور کند، باید خود را آماده دریافت سیلی‌های محکم و مشت های پولادین ارتش، سپاه و بسیج و در یک کلام ، ملت بزرگ ایران کند.

اما امروز کجای این پرونده بزرگ جنگ، فشار، آشوب، تهدید و تحریم قرار داریم، آیا دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به اهداف خود رسیده اند.

دستیابی ایران به فناوری غنی سازی 20 درصد و آغاز غنی سازی، آزمایش و در خط تولید قرار گرفتن انواع پیشرفته ترین موشکها با بردهای بیش از 2000 کیلومتر، تولید انواع داروهای بیوتکنولوژیک و نوترکیب، پرتاب موفقیت آمیز ماهواره به فضا به صورت کاملا بومی و صدها پرونده دیگر خبر از شکست بزرگ غرب در نبرد با ایران می دهد.

دشمنان قسم خورده ایران اسلامی با بسیج همه امکانات و قدرت پوشالی مادی خود ضد ایران به هر نحو ممکن برای سرنگون کردن انقلاب از هیچ تلاشی فروگذار نکردند اما هر روز جوانان ایرانی با همت و پشتوانه ایمان نقشی نو در برابر زورگویان درانداختند و مشتی محکم بر دهان یاوه گویان زدند تا جایی که تحریم‌هایی که حاکمان قدرت طلب غربی آرزو داشتند فلج کننده باشد حالا رنگ باخته و پیروزی ایران بلای جان زورگویان شده است.

آخرین خبر درباره تحریم ایران هم جالب توجه است، آمریکا معافیت چند کشور در تحریم نفتی ایران را تمدید کرده است، چندی پیش خبرگزاری فرانسه نیز در گزارشی تاکید کرد: تحريم ها عامل افزايش قدرت ايران است، شبكه خبري راشاتودي نيز در اين باره گزارش داد، ايران در برابر تحريم به مصونيت رسيده است.
منبع:روزنامه الکترونیک شما

۱۳۹۱/۶/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...