نسخه چاپی

مقدم فر:هتاكان به آیت‌الله مصباح نفوذی اند

معاون فرهنگی ـ اجتماعی سپاه پاسداران گفت: كسانی كه به ذخیره‌های انقلاب مانند آیت‌الله مصباح اهانت كرده‌اند، عناصر نفوذی بیگانه هستند كه در سایت‌های داخلی نفوذ كرده‌اند و یا مستقیما به سرویس‌های اطلاعاتی جهان استكبار وابسته‌اند.


به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، حميدرضا مقدم‌فر ‌درباره توهين رسانه‌ وابسته جريان انحرافي به آيت‌الله مصباح اظهار داشت: آيت‌الله مصباح يزدي مثال بي‌بديل مطهري زمان هستند، اين متفکر و انديشمند والاي اسلامي و افرادي چون آيت‌الله مهدوي کني اصلي‌ترين سرمايه‌هاي سياسي، ايدئولوژيک و اعتقادي انقلاب اسلامي ايران هستند.

وي افزود: کساني که به اين ذخيره‌هاي انقلاب اهانت کرده‌اند، عناصر نفوذي بيگانه هستند که در سايت‌هاي داخلي نفوذ کرده‌اند و يا مستقيما به سرويس‌هاي اطلاعاتي جهان استکبار وابسته‌اند.

معاون فرهنگي ـ اجتماعي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي حرکاتي چون اهانت به بزرگان انقلاب را از جريان انحرافي و وابستگان آن قابل پيش‌بيني دانست و تصريح کرد: احتمال ايجاد انحراف در حوزه‌هاي فکري نظام و تخريب چهره‌هاي بزرگ انقلاب به طور سفارشي از خارج کشور توسط اين افراد دور از انتظار نيست.

وي در پايان بزرگنمايي و پرداختن رسانه‌ها به جسارت‌هاي سايت‌هاي کم‌مخاطب را اشتباه ارزيابي کرد و متذكر شد: از نظر اجتماعي هم جريانات پشت صحنه اين سايت‌ها هزينه خواهند داد و به‌زودي اين حرکات مايه افشا و رسوايي آنان خواهد شد.

۱۳۹۱/۶/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...