نسخه چاپی

وعده دولت برای تعقیب هتاكان به پیامبر

عکس خبري -وعده دولت براي تعقيب هتاکان به پيامبر

جلسه هیات وزیران عصر دیروز (یكشنبه) به ریاست محمدرضا رحیمی ـ معاون اول رییس‌جمهور ـ برگزار شد.

به گزارش نما به نقل از ايسنا ، رحيمي در اين جلسه ضمن ابراز تأسف و انزجار از توهين به ساحت پيامبر اكرم(ص)، اين اقدام را محكوم كرد و گفت: بي‌ترديد ما نيز همانند همه مسلمانان جهان، مسئولان، ارادتمندان و مؤمنان، بسيار متأثر و متأسفيم كه يك صهيونيست به ساحت مقدس حضرت رسول اكرم(ص) توهين كرده است.

وي تصريح کرد: دولت جمهوري اسلامي ايران ضمن اعلام انزجار و تنفر از عمل شيطاني اصحاب شيطان و برخي از آنها در اين رابطه، اين عمل ناشايست و موهن را محكوم مي‌كند و به طور قطع، در جست‌وجو، تعقيب و پيگيري اين فرد مجرم خواهد بود كه به پيامبر 1.5 ميليارد مسلمان در جهان توهين كرده است.

معاون اول رييس‌جمهور افزود: به طور قطع آمريكايي‌ها اگر بخواهند صداقت خود را در اين رابطه نشان داده و ادعا كنند كه براي اديان الهي و آسماني احترام قائلند، بايد اين فرد مجرم را به مجازات برسانند، زيرا به بهانه آزادي بيان، دست به هر جنايتي مي‌زنند ولي در صورت بروز اتفاقي در ساير كشورها، به بهانه آزادي بيان و حقوق بشر، ملت‌ها و امت‌ها را محكوم مي‌كنند.

رحيمي همچنين خاطرنشان کرد: يكي از اهداف اساسي اين پليدان زشتكار، ايجاد تفرقه و دوگانگي بين اسلام، مسيحيت و يهوديت است.

در ادامه جلسه هيات دولت، تعدادي از پيشنهادات دستگاه‌هاي اجرايي پس از بحث و بررسي، به شرح زير به تصويب رسيد:

1- به منظور رسيدگي به تخلفات شركت‌ها و مؤسسات حمل و نقل بار و مسافر آيين‌نامه اجرايي تبصره «1» ماده «31» قانون رسيدگي به تخلفات رانندگي با پيشنهاد وزارت كشور از تصويب دولت گذشت.

2- لايحه اساسنامه سازمان پست جمهوري اسلامي ايران: براساس ماده قانون تشكيل سازمان پست جمهوري اسلامي ايران مصوب 1390 به منظور انتزاع و انتقال وظايف و فعاليت‌هاي شبكه‌هاي اصلي و تجزيه و مبادلات و مديريت توزيع خدمات پستي از شركت پست جمهوري اسلامي ايران «سازمان پست جمهوري اسلامي ايران» وابسته به وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات تشكيل مي‌شود.

3- آيين‌نامه ارائه خدمات فوريت‌هاي اجتماعي: به منظور سازماندهي خدمات فوريت‌هاي اجتماعي در كشور و ايجاد هماهنگي بين دستگاه‌هاي اجرايي و كمك به سازمان بهزيستي براي اجراي مطلوب طرح‌هاي فوريت‌هاي اجتماعي، به استناد اصل «138» قانون اساسي، آيين‌نامه مذكور تنظيم شد.

۱۳۹۱/۶/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...