نسخه چاپی

آمادگی نیروی هوا برای علمیات آفندی

جانشین فرمانده كل ارتش گفت:نیروی هوایی ارتش آماده دفاع از آسمان كشور و اجرای عملیات‌های آفندی با نظر فرمانده معظم كل قواست.

جانشین فرمانده کل ارتش انقلاب مردم ایران را بر هم زننده همه معادلات امریکایی‌ها دانسته و تصریح کرد: دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره از سرایت نهضت مردمی ایران به کشورهای دیگر هراس داشتند.

به گزارش نما به نقل از گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران تسنیم«پویا»، امیر پوردستان جانشین فرمانده کل ارتش در مراسم صبحگاه مشترک یگان های نیروی هوایی ارتش که با حضور امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی فرمانده نیروی هوایی، حجت الاسلام جلیلی صفت رئیس اداره عقیدتی سیاسی، امیر معتمد رئیس اداره حفاظت اطلاعات، امیر سرتیپ خلبان نصیر زاده معاون هماهنگ کننده و دیگر فرماندهان و مسئولین نهاجا برگزار شد گفت: اقدام شجاعانه و شهادت طلبانه کارکنان نیروی هوایی ارتش در بیعت با امام خمینی (ره) نقطه عطفی در تاریخ ارتش جمهوری اسلامی ایران و کشور اسلامی مان بود.

وی اضافه کرد: این اقدام با بصیرت موجب تقویت امید مردم در مبارزات و زنده کردن روحیه ارتش برای پبوستن به صفوف مردم شد و ترس و وحشت را به دل رژیم سفاک پهلوی انداخت.

امیر پوردستان ضمن برشمردن عوامل پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: حضور روحانیت و در راس آن‌ها امام خمینی(ره)، حضور مردم در صحنه و پیوستن ارتش به صفوف انقلابیون و اعتراضات مردمی پیروزی نهایی را برای کشور ما به همراه داشت.

وی گفت: نیروی هوایی ارتش نه تنها در پیوستن به انقلاب و مردم، بلکه در همه عرصه‌ها از جمله در عرصه خودکفایی، دفاع مقدس و ... هم پیشتازی خود را حفظ کرده است به گونه‌ای که تنها یک روز پس از آغاز جنگ با اجرای عملیات کمان 99 تمام محاسبات دشمن بعثی را بر هم زد.

جانشین فرمانده کل ارتش افزود: نیروی هوایی ارتش را بازوی توانمند نظام در دفاع از کشور دانسته و افزود: امروز این مجموعه پر نشاط و ولایتمدار با بروز رسانی تجهیزات خود و آموزش‌های مستمر، آماده دفاع از آسمان کشور و اجرای عملیات‌های آفندی با نظر فرمانده معظم کل قواست.

۱۳۹۵/۱۱/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...