نسخه چاپی

بذل و بخشش‌های میلیونی در پروژه سینمایی«لاله»

پروژه سینمایی لاله برای جذب و به كارگیری نیروهای مختلف، اقدام به بذل و بخشش‌های میلیونی كرده و دستمزدهای بسیار بالایی به عوامل خود پرداخت می‌كند.


به گزارش نما به نقل از جوان‌آن‌لاین، پروژه «لاله» که تاکنون با حواشی فراوانی همراه بوده است، دستمزدهای بسیار بالایی به عوامل خود پرداخت می‌کند که بسیار بالاتر از دستمزدهای رایج در سینماست؛ طبق آخرین اطلاعات به دست آمده، این پروژه برای حضور یک فیلمبردار در مقام مدیر فیلمبرداری با وی ماهانه 50‌ میلیون تومان قرارداد بسته و این فیلمبردار را به مدت هفت ماه به خدمت گرفته است.

دستمزد 50 میلیونی ماهانه در شرایطی به این فیلمبردار پرداخت می‌شود که وی به عنوان فیلمبرداری جوان، بابت فیلمبرداری یک فیلم سینمایی به طور کامل 50 میلیون تومان دستمزد دریافت می‌کند و رقم دریافتی وی از پروژه لاله چیزی حدود دو برابر دستمزد واقعی او در سینماست.

ضمن اینکه این فیلمبردار به دلیل فیلمبرداری فیلمی در ترکیه نیز مدتی از سوی مسئولان سینمایی ممنوع الکار بوده و مشخص نیست چگونه به همراهی با چنین پروژه‌ای ترغیب شده است.

در ماه‌های اخیر انتقادهای صورت گرفته از این پروژه سینمایی سبب شده تا گروه فراوانی از هنرمندان حرفه‌ای و متعهد سینمای ایران از حضور در این فیلم انصراف دهند و به همین دلیل سازندگان فیلم به چنین بذل و بخشش‌هایی از بیت المال برای جذب عوامل فیلم دست زده‌اند.

۱۳۹۱/۶/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...