نسخه چاپی

تاكید بر توافق با روسیه

ترامپ: آمریكا گناهكار است

رئیس‌جمهور آمریكا در پاسخ به مجری شبكه «فاكس‌نیوز» كه رئیس‌جمهور روسیه را «قاتل» خطاب كرد، گفت، چرا فكر می‌كنید كه آمریكا معصوم و بی‌گناه است؟

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری دانشجو «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه با شبکه فاکس‌نیوز از همکاری با کشور روسیه حمایت کرد.

مجری شبکه فاکس‌نیوز در سؤالی از رئیس‌جمهور ترامپ در خصوص علت احترامی که برای «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری روسیه قائل است، سؤال کرد که ترامپ در این باره گفت: «من قطعاً به پوتین احترام می‌گذارم ولی این به مفهوم آن نیست که من با وی موافق و هم راستا هستم. او رهبر کشور خود است. من می‌گویم که توافق کردن با روسیه بهتر از توافق نکردن است».

وی ادامه داد: «اگر روسیه در مبارزه علیه داعش که جنگ مهمی است و همچنین در جنگ علیه تروریسم اسلامی در سراسر جهان به ما کمک کند، خوب است. اینکه قرار باشد با روسیه توافق کنیم، در حال حاضر چیزی در این باره نمی‌دانم. احتمال آن وجود دارد».

مجری شبکه فاکس‌نیوز رد سؤال بعدی گفت که پوتین یک قاتل است که ترامپ در پاسخ به وی ادامه داد: «قاتلان زیادی وجود دارند.ما قاتلان زیادی داریم به چه دلیل فکر می‌کنید که کشور ما بسیار بی‌گناه و معصوم است».

مصاحبه کامل رئیس جمهور آمریکا با شبکه فاکس‌نیوز روز دوشنبه و سه‌شنبه از این شبکه پخش خواهد شد.

۱۳۹۵/۱۱/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...