نسخه چاپی

پس از شركت در انتخابات صورت گرفت

حمله بی‌سابقه اپوزیسیون به هاشمی، سیدحسن و خاتمی

عکس خبري -حمله بي‌سابقه اپوزيسيون به هاشمي، سيدحسن و خاتمي

امروز پس از مشاهده حضور هاشمی رفسنجانی و سید حسن خمینی و سید محمد خاتمی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تمامی نقشه‌های خود را نقش بر آب دیدند.

به گزارش نمانیوز به نقل از سایت خبری ندای انقلاب، پس از شرکت سید حسن خمینی و هاشمی رفسنجانی و خاتمی در انتخابات امروز، اپوزیسیون خارج از کشور که چشم امید به حمایت این سه عنصر نزدیک به اصلاح طلبان را داشت، حملات شدیدی را علیه این سه چهره شاخص نزدیک به اصلاح طلبان آغاز کردند.

اپوزیسیون خارج از کشور که مطابق همیشه سیاست عدم شرکت در انتخابات را در پیش گرفته و تمامی تلاش خود را برای قانع کردن سران جریان اصلاحات برای تحریم انتخابات به کار بست، امروز پس از مشاهده حضور هاشمی رفسنجانی و سید حسن خمینی و سید محمد خاتمی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تمامی نقشه‌های خود را نقش بر آب دیدند.

همین حرکت این سه چهره برجسته که روزی اپوزیسیون خارج از کشور سنگشان را به سینه می زدند باعث شد که مسیح علی نژاد روزنامه نگار فراری در صفحه فیس بوک خود جملات تندی را خطاب به هاشمی رفسنجانی عنوان کند و مشارکت آنان را در انتخابات شرم آلود عنوان کرد.

علی نژاد همچنین حضور هاشمی رفسنجانی و سید حسن خمینی را باعث شرم اپوزیسیونی دانست که منتظر حمایت این دوچهره سیاسی کشور از خود بودند.

این موضوع تا جایی پیش رفته است که برخی از کاربران بالاترین اقدام به درج ناسزا علیه هاشمی رفسنجانی و سید حسن خمینی در این سایت کرده اند.

در مورد خاتمی نیز وضع به همین گونه است ابتدا اصل حضور وی را دروغ دانستند و سپس همانند هاشمی و سید حسن شروع به فحاشی به وی کرده اند.

۱۳۹۰/۱۲/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...