نسخه چاپی

از این پس مانیتور 5K ال جی می تواند در كنار روترهای وای فای كار كند

اواخر سال گذشته میلادی، شركت ال جی از مانیتور 5K مك خود رونمایی كرد كه البته این محصول برخی از كاربران خود را با مشكل رو به رو كرده بود. در ادامه این خبر با تك شات همراه باشید.

به گزارش نما در واقع مانیتور ال جی، با قرار گرفتن در مجارت روترهای وای فای نمی توانست به درستی کار کند و این مشکل سبب شده بود تا کاربران از آن شکایت کنند. اکنون شرکت کره ای موفق شده که این مشکل را برطرف کند. ال جی به وبسایت Recode اطلاع داده که تمامی مانیتورهای 5K این شرکت که پس از فوریه 2017 تولید شده اند، از یک محافظ اضافه بهره می برند که به آن ها کمک می کند تا در هنگام قرارگرفتن نزدیک روترهای وای فای همچنان به کار خود ادامه دهند.

اما در خصوص مانیتورهایی که پیش از فوریه تولید شده اند نیز به نظر راهکاری اندیشیده شده است. در واقع آن ها هم می توانند در برابر سیگنال های منتشر شده از روترهای وای فای اطراف خود، از محافظ هایی بهره بگیرند. اما نحوه دقیق انجام این کار توسط ال جی گفته نشده است. مانیتورهای ال جی با گارانتی یک ساله عرضه شده اند که این گارانتی قطعات و کارکرد آن ها را در بر می گیرد. بنابراین تنها کاری که دارندگان شاکی این مانیتورها باید انجام دهند، این است که فرم درخواست تعمیر محصول را در سایت ال جی به ثبت برسانند.

بد نیست بدانید که اختلال مذکور تا فاصله دو متری مانیتور از روتر وای فای رخ می دهد که حالا با استفاده از پوشش ها و محافظ های خارجی می توان از ایجاد آن جلوگیری کرد.

۱۳۹۵/۱۱/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...