نسخه چاپی

باز هم بازی می كنم!

پژمان جمشیدی امسال با فیلم سینمایی «خوب بد جلف» در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان پژمان جمشیدی بازیکن سابق فوتبال و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در خصوص نقدهایی که در عرصه بازیگری به او وارد می‌شود،گفت: در این سه سال جواب ندادم و از این به بعد هم جواب نمی دهم، به هر صورت اشخاص پیشکسوتی در این عرصه فعالیت می کنند که برای همه آن‌ها ارزش قائلم اما یاد گرفتم در زندگی برای چیزی که می‌خواهم تمام تلاشم را بگذارم و این ذاتی است.

پژمان جمشیدی

وی افزود:الان نیز تمام تلاشم را در عرصه بازیگری انجام می دهم و تا زمانی که در این عرصه فعالیت کنم، با نهایت احترام، پیش خواهم رفت.

وی در پاسخ به این سوال که مخاطب کارکترهای فیلم «احمق و احمق تر» را در «خوب بد جلف»، بین او و سام درخشانی پیدا کرده بود بیان کرد: بله، به نحوی این دو کله پوک بودند و قرار ما هم همین بود و خروجی آن چیزی است که مشاهده می‌کنید، نگرانی من اکران برج بود که خوشحالم مورد اقبال منتقدان قرار گرفت.

وی با اشاره به بداهه گویی در «خوب بد جلف» عنوان کرد: چون تجربه من در این عرصه کم است پیمان قاسمخانی به من اجازه بداهه گویی می دهد چون قصد دارد راحت‌تر باشم و اینکه در نهایت با تایید خود پیمان تمام پیشنهادات انجام می شود.

جمشیدی از فعالیت در تئاتر چنین گفت:حتما تئاتر را ادامه خواهم داد، چون این عرصه مورد علاقه من است.

این بازیگر در پایان ضمن ابراز تاسف از درگذشت حسن جوهرچی هنرمند کشور، گفت: درگذشت حسن جوهرچی را تسلیت می گویم. این اتفاق غم انگیزی بود،امیدوارم روحش شاد باشد.

گفتنی‌است؛ فیلم «خوب،بد جلف» ساخته پیمان قاسمخانی با بازی پژمان جمشیدی در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

۱۳۹۵/۱۱/۱۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...