نسخه چاپی

پاداش برای باسواد شدن!

معاون آموزشی سازمان نهضت سوادآموزی اظهار داشت: برای افراد بیسواد كمتر از 50 سال، 140 هزار تومان پاداش برای هر سوادآموز در نظر گرفته‌ایم و برای بیسوادانی كه به صورت مستقل و با كمك خانواده با سواد می‌شوند، مبلغ 700 هزار تومان برای آنها در نظر گرفته شده است.

به گزارش افکارنیوز، محمد مهدی‌زاده معاون آموزشی سازمان نهضت سوادآموزی در پاسخ به این پرسش که «آیا موضوع ایجاد محدودیت برای بیسوادان هم‌چنان انجام خواهد شد؟»، اظهار داشت: خیر، این موضوع منتفی شد و فعلا از ابزار تشویق برای سواد آموزی استفاده می‌کنیم.

وی افزود: برای افراد بیسواد کمتر از 50 سال، 140 هزار تومان پاداش برای هر سوادآموز در نظر گرفته‌ایم و برای بیسوادانی که به صورت مستقل و با کمک خانواده با سواد می‌شوند، مبلغ 700 هزار تومان برای آنها در نظر گرفته شده است.

مهدی‌زاده گفت: بیشترین استقبال در حوزه سوادآموزی مربوط به افرادی است که در دوره‌های سوادآموزی شرکت می‌کنند و افرادی که در کنار خانواده و به صورت مستقل باسواد می‌شوند حدود 2 یا 3 درصد است.

معاون آموزشی سازمان نهضت سوادآموزی تصریح کرد: دو مرحله از واریز پاداش‌های سواد آموزان انجام شده است و تا پایان بهمن ماه سال جاری نیز تمام پاداش سواد آموزان سال 1394 پرداخت خواهد شد.


۱۳۹۵/۱۱/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...