نسخه چاپی

جستجو برای یافتن سه مفقودی بهمن تهران

رئیس سازمان امدادو نجات هلال احمر گفت: تلاش ها برای یافتن سه مفقود ریزش بهمن در دو منطقه آبعلی و لواسان استان تهران همچنان ادامه دارد.

به گزارش نما به نقل از میزان: مرتضی سلیمی اظهار داشت:از روز دوازدهم تا ساعت 7:30 صبح امروز 1816 امدادگر در قالب 500 تیم کار امداد در برف و کولاک را در تمامی استان های کشور به جز دو استان سیستان وبلوچستان و همدان انجام داده و به 38 هزار و 800 هموطن خدمات امدادی ارائه کردند.

وی ادامه داد: در مجموع در 248 شهر، روستا و جاده برفگیر امداد رسانی شده و 12 هزار و 300 نفر اسکان اضطراری یافتند.

رئیس سازمان امدادو نجات هلال احمر افزود: در این مدت 41 نفر به مراکز درمانی منتقل و 10 زن باردار نیز منتقل شدند.

سلیمی از مرگ سه نفر در بهمن آبعلی (مبارک آباد) خبر داد و افزود: در این مدت سه نفر هم در آبعلی و مهاباد از زیر بهمن زنده نجات یافتند. در استان تهران جستجو برای یافتن دو کوهنورد در منطقه دشت هویج لواسان و یک مفقود احتمالی در گردنه مبارک آباد همچنان ادامه دارد.

وی با اعلام رها سازی سه هزار و 789 خودرو گرفتار در برف و کولاک جاده ها، تاکید کرد: در این مدت 8800 تخته پتو،710 کیلوگرم نایلون،6 هزار و 680 بسته غذایی،10 هزار و 400 قوطی کنسرو،5هزار و 790 قرص نان و سه هزار و 190 بطری آب معدنی در میان هموطنان گرفتار در برف توزیع شده است.

رئیس سازمان امدادو نجات هلال احمر تاکید کرد: 6 تن اقلام زیستی و غذایی به مناطق آسیب دیده خوزستان،گیلان ولرستان با بالگردهای امدادی ارسال شد.

۱۳۹۵/۱۱/۱۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...