نسخه چاپی

تظاهرات در تورنتو علیه سیاست‌های ترامپ

هزاران شهروند كانادایی در تورنتو به خیابان‌ها آمده و به سیاست‌های اخیر رئیس جمهور آمریكا اعتراض كردند.

به گزارش نما ، تسنیم به نقل از پرس تی وی نوشت: سیاست های رئیس جمهور آمریکا علیه مهاجران، اعتراض های گسترده در شهرهای تورنتو، هنگ کنگ و لندن را به همراه داشت.

بر اساس این گزارش ، خشم گسترده از حکم رئیس جمهور آمریکا در زمینه ممنوعیت ورود مسافران از هفت کشور مسلمان دنیا، ادامه دارد.

تظاهرات علیه رئیس جمهور آمریکا این بار به کانادا و هنگ کنگ، کشیده شد. در شهر تورنتو کانادا، هزاران تظاهرکننده برای استقبال از مهاجران به خیابان ها آمدند و با حمل پلاکاردهایی، استیضاحِ دونالد ترامپ را خواستار شدند. از زمان صدور حکم بحث انگیز رئیس جمهور آمریکا، مردم کانادا تاکنون چند بار تجمع اعتراض آمیز برپا کرده اند.

در هنگ کنگ نیز کارگران مهاجر برای ابراز خشم خود از دستور اجرایی رئیس جمهور آمریکا، راهپیمایی کردند. تظاهرکنندگان مقابل کنسولگری آمریکا در هنگ کنگ تجمع کردند و علیه دونالد ترامپ شعار سر دادند. مسئولیت برگزاری این تظاهرات را زیرشاخه «ائتلاف بین المللی مهاجران» در هنگ کنگ بر عهده داشت.

در شهر لندن انگلیس نیز هزاران تظاهرکننده، افزایش فشارهای جهانی بر کاخ سفید را خواستار شدند تا سیاست های رئیس جمهور آمریکا علیه مهاجران کاملاً برچیده شود.

۱۳۹۵/۱۱/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...