نسخه چاپی

هرش: احمدی نژاد 12میلیون دلار به من بدهكار است

احمدی نژاد در هتل وارویك اقامت می كند و هزینه گزافی برای آن می پردازد در حالیكه 12 میلیون دلار به من بدهكار است و آن را پرداخت نكرده است.

يك صهيونيست كه در جريان بمب گذاري 1997 حماس در اراضي اشغالي زخمي شده عليه هتل "وارويك " منهتن نيويورك محل اقامت رييس جمهوري ايران شكايت كرد .

رييس جمهوري ايران كه قرار است اواخر ماه سپتامبر براي شركت در مجمع عمومي سازمان ملل متحد به نيويورك سفر كند هتل وارويك در خيابان پنجاه و چهارم كوچه ششم منهتن را براي محل اقامت خود با هزينه تقريبي شبي 20 هزار دلار انتخاب كرده است .

به نوشته روزنامه صهيونيستي "تايمز اسرائيل "-وي و هيات همراهش در طبقه هيجدهم اين هتل اقامت خواهند داشت "استوارت هرش "- خبرنگار پيشين اسرائيلي كه در سه بمب گذاري شديد يك مركز خريد در بيت المقدس به شدت زخمي شده بود با طرح شكايت حقوقي مدعي شده است كه بايد مبلغ رزرو هتل احمدي نژاد به وي تعلق بگيرد زيرا به دليل همدستي تهران در اين حمله وي 12 ميليون غرامت از ايران طلب دارد .

وي گفت : احمدي نژاد در هتل وارويك اقامت مي كند و هزينه گزافي براي آن مي پردازد در حاليكه 12 ميليون دلار به من بدهكار است و آن را پرداخت نكرده است.

گفتنی است هرش در سال 2000 به همراه هفت تن ديگر عليه ايران و خسارات ناشي از بمب گذاري هاي حماس شكايت كردند به گفته هرش بمب گذاري ياد شده كه پنج كشته و بيش از 200 زخمي برجاي گذاشته بود زندگي او را زيرورو كرد.

وي بايد 12 ميليون دلار غرامت براي جراحات ناشي از حمله دريافت كند كه باعت از كار افتادگي وي شده است هرش كه پيش از اين سربازن نيروي دريايي آمريكا نيز بوده است در برابر خبر اقامت احمدي نژاد در این هتل واكنش نشان داد و گفت : وي با اين اقدام به ما مي گويد با وجود تحريم ها من هنوز پول دارم.

۱۳۹۱/۶/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...