نسخه چاپی

زاكانی: ترامپ چهره واقعی آمریكا و مسئولان آن است

نماینده مردم تهران در مجلس نهم با تاكید براینكه آمریكا همان گرگی است كه هرگز اصلاح نمی‌شود، گفت: دشمنان بعد از توافق هسته‌ای حملات‌شان علیه نظام را بیشتر كردند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس نهم در جشن پیروزی انقلاب اسلامی که با حضور مسئولان و عموم مردم در مسجد صاحب‌الزمان(عج) پیشوا برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی وظایفی را برگردن هر کدام از مردم و مسئولان گذاشته، که همگان موظف به اجرای آن هستند.

نماینده مردم تهران در مجلس نهم بیان کرد: امروز مشکلاتی در کشور وجود دارد که اگر دستورات رهبر معظم انقلاب را به درستی اجرا کنیم، تمام این مشکلات برطرف شده و وضعیت کشور و ملت از حالت فعلی خارج می‌شود.

زاکانی خاطرنشان کرد: عده‌ای به شوق رسیدن به توافق هسته‌ای، همه برگ‌های برنده و مثبت را در طَبق اخلاص گذاشته و تقدیم دشمن کرده‌اند؛ ولی شاهد هستیم که دشمنان نظام، حملات‌شان علیه نظام را بیشتر کرده‌اند.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب بارها به مسئله نفوذ اشاره کرده‌اند؛ ولی کم‌توجهی و بی‌توجهی به این مسئله بسیار مهم سبب شد که افرادی در داخل کشور به دنبال بزک کردن و ایجاد چهره زیبا از دشمن برای عموم مردم هستند که این امر مصداق بارز نفوذ است.

نماینده مردم تهران در مجلس نهم ضمن بیان اینکه همگان باید بدانند که هیچ وقت دشمنان از ما راضی نشده و با ما کنار نمی‌آیند افزود: آمریکا همان گرگی است که هرگز اصلاح نمی‌شود و رفتارش با ما تغییر نمی‌کند؛ ولی بعضی مسئولان عمداً یا سهواً می‌خواهند اعلام کنند که آمریکا قابل تغییر است.

زاکانی ادامه داد: چهره‌ای که امروز از ترامپ به عنوان رئیس‌جمهور جدید آمریکا در این چند روز شاهد بودیم چهره واقعی آمریکا و مسئولان آن است و سیاست‌های آمریکا در زمان رؤسای‌جمهور مختلف تفاوت نداشته فقط میزان آشکار و پنهانبودن اجرای این سیاست‌ها در دولت‌های مختلف، متفاوت است.

نماینده مردم تهران در مجلس نهم با بیان اینکه نمی‌خواهیم با دنیا بجنگیم گفت: آمریکا نمی‌تواند با ایران بجنگند؛ زیرا کوچک‌تر از این حرف‌ها است؛ ولی اگر بتواند ایران را ضعیف کند آن زمان است که شاید در فکر این بیافتد که بتواند به ایران حمله کند، از سوی دیگر برخی از افراد در داخل کشور نیز به دشمن گِرا می‌دهند.

۱۳۹۵/۱۱/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...