نسخه چاپی

عضو كمیسیون انرژی به نما خبر داد:

نمایندگان از نحوه معاملات نفتی بی اطلاع هستند/ هنوز هیچ سوئیفتی در كشور شكل نگرفته است/ دلارها چراغ خاموش وارد كشور می شود

عکس خبري -  نمايندگان از نحوه معاملات نفتي بي اطلاع هستند/ هنوز هيچ سوئيفتي در کشور شکل نگرفته است/ دلارها چراغ خاموش وارد کشور مي شود

نماینده مردم ایذه و باغ ملك در خانه ملت از بی اطلاعی نمایندگان از نحوه معامله وزارت نفت با دیگر كشورها خبر داد و اظهار داشت: وزارت نفت اطلاعات درستی در اختیار نمایندگان در مورد نوحه معاملات نفتی نمی دهد.

هدایت الله خادمی، عضو کمیسیون انرژِی مجلس و نماینده مردم ایذه و باغ ملک در خانه ملت در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری نما در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا خریداران نفتی کشورمان در قبال نفت دلار در اختیار کشور ایران قرار می دهند یا کالا، گفت: از آنجایی که تبادلات ارزی در بانک ها در سطح گسترده آزاد نشده و هیچ سوئیفتی در بانک ها شکل نگرفته است و تا زمانی که سوئیفتی در کشور وجود نداشته باشد اگر دلاری قرار است وارد کشور شود باید تمامی اقدامات ورود دلار به کشور بصورت چراغ خاموش صورت پذیرد.
وی در ادامه از بی اطلاعی نمایندگان از نحوه معامله وزارت نفت با دیگر کشورها خبر داد و اظهار داشت: وزارت نفت اطلاعات درستی در مورد نحوه معاملات نفتی در اختیار نمایندگان مجلس قرار نمی دهد.
عضو کمیسیون انرژی مجلس تأکید کرد: هنوز نمایندگان نمی دانند که در قبل فروش نفت آیا کشورهای خریدار دلار در اختیار ایران قرار می دهند یا همچون زمان تحریم در عوض فروش نفت کالا وارد کشور می شود.
نماینده ایذه و باغ ملک در ادامه از ورود چند میلیاردی دلار به کشور خبر داد و اذعان داشت: هنوز اطلاعات دقیقی در دست نیست که آیا دلارهایی که وارد کشور شده از قبل فروش نفت بوده است یا خیر؟
عضو شورای مرکزی فراکسیون ولایت در خانه ملت بیان داشت: ما هنوز اثر ورود دلار به کشور را مشاهده نکرده ایم و در این زمینه از سوی دولت شفاف سازی صورت نگرفته است.
عضو کمیسیون انرژی مجلس در خاتمه اذعان کرد: برخی از نشانه ها، نشان دهنده این است که ایران از فروش نفت تنها می تواند کالا وارد کشور کند.

۱۳۹۵/۱۱/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...