نسخه چاپی

شكست پروژه جدید ربع پهلوی

عکس خبري -شکست پروژه جديد ربع پهلوي

تلاش مذبوحانه ربع پهلوی برای موج سواری بر ضد انقلاب خارج نشین با بن بست‌های جدی مواجه شده است.


به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، چند هفته‌ای است که شاهزاده خود خوانده خانواده ورشكسته پهلوی تمام عزمش را جزم کرده تا بلکه بتواند با ژستی به اصطلاح ملی گرایانه بقیه اپوزیسیون را به زیر پرچم سلطنت طلب‌ها بیاورد، به طوریکه جلسات با تجزیه طلبان کرد را نیز در دستور کار خود قرار داده، اما حلقه‌های دیگر ضد انقلاب که هر کدام ادعای فرماندهی این قبیله ورشکسته را دارند در مقابل آن واکنش نشان می‌دهند.



این خودسرانه عمل کردن‌های ربع پهلوی تحت عنوان شورای ملی! توسط دیگر اپوزوسیون با عناوینی چون مجهول الهویه بودن و خود رایی عمل کردن به اعتراض گرفته شده است.

در جدیدترین این اعتراض‌ها تارنمای ضد انقلابی ایران گلوبال از استعفای برخی از اعضای اين تشکل که از نهادهاي اصلی شورای موسوم به ملی منسوب به ربع پلهوی هستند، خبر داده است.

امین موحدی و امیرحسین موحدی که خود از اعضای این تشکل وابسته به ضد انقلاب هستند، در اعلامیه استعفای خود این چنین از پشت پرده ژست‌های ربع پهلوی و تقلب و جعلش سخن گفته‌اند:"بدینوسیله با توجه به شرایط حاکم بر نهاد و تقلب و جعل در سطوح بالای آن و عدول از اصل فرا جناحی از این نهاد استعفا می‌کنیم".

این دو عضو ضد انقلاب همچنین اعمال خود رأیی هیئت امنا و ارتباط با افراد مشکوک همچون امیر عباس فخر آور و حضور و نفوذ افراد ناسالم دیگر با تشویق برای به پیوستن خود سرانه به شورایی مجهول الهویه به نام شورای ملی‌! به ریاست ربع پهلوی را بدون مشورت با خودشان به عنوان اعضای دفتر سیاسی این نهاد ضد انقلابی محکوم کرده و از علل استعفای خود برشمرده‌اند.

۱۳۹۱/۶/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...