نسخه چاپی

آتش سوزی در مجتمع مسكونی 14 واحدی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق گسترده در یك ساختمان ۱۴ واحدی خبرداد و گفت: در این حادثه یك نوزاد ۱۰ روزه و ۱۱ تن از ساكنان مجتمع نجات پیدا كردند.

به گزارش نما به نقل از مهر: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق گسترده در یک ساختمان ۱۴ واحدی خبرداد و گفت: در این حادثه یک نوزاد ۱۰ روزه و ۱۱ تن از ساکنان مجتمع نجات پیدا کردند.

سید جلال ملکی درباره جزییات این حادثه آتش سوزی گفت: ساعت ۱۲ و ۳۵ دقیقه، آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی در بلوار ابوذر، بین پل سوم و چهارم، خیابان پاکزاد به سازمان آتش نشانی اعلام شد.

وی افزود: نیروهای ۳ ایستگاه با تشک نجات، خودرو تنفسی و نردبان هیدرولیکی به محل حادثه اعزام و امدادرسانی های خود را آغاز کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به وضعیت محل حادثه اظهارکرد: حریق در طبقه اول یک ساختمان مسکونی ۴ طبقه که دارای ۱۴ واحد بود اتفاق افتاده و آتش در حال سرایت به طبقات بالا بود.

ملکی ادامه داد: دود زیادی طبقات بالایی ساختمان را فرا گرفته بود و آتش نشان ها با دستگاه های بالابر و همچنین از طریق راه پله ها، اقدام به تخلیه ساختمان کردند.

وی از محبوس شدن ۱۳ تن در طبقات مختلف این ساختمان خبرداد و خاطرنشان کرد: آتش نشان ها موفق به خروج ۱۳ تن از شهروندان از این ساختمان مسکونی شدند که در بین آنها، یک نوزاد ۱۰ روزه نیز حضور داشت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با تاکید بر سلامت تمام افراد حاضر در این ساختمان اذعان کرد: خوشبختانه تمام ساکنان ساختمان در سلامت کامل از محیط خارج شده و آتش نشان ها موفق شدند ساعت ۱۳ و ۴۳ دقیقه عملیات خود را به اتمام برسانند.

۱۳۹۵/۱۱/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...