نسخه چاپی

حضور خاتمی پای صندوق رای

محمد خاتمی ظهر امروز به همراه برادرش علی خاتمی در یكی از حوزه های انتخابیه استان تهران رأی خود را به صندوق انداخت.

به گزارش خبرنگار سياسي مشرق، محمد خاتمی رئیس جمهور سابق كشور ظهر به همراه برادرش با حضور در مدرسه ابتدایی امام صادق (ع) در این منطقه در انتخابات شرکت کردند.

این مدرسه در شعبه وادان به سمت کیلان قرار دارد.

صندوق رایی که خاتمی در آن اقدام به مشارکت در انتخابات مجلس نهم کرد ، در نزدیکی ویلای علی خاتمی برادر سید محمد خاتمی قرار دارد.

هر چند در هفته هاي گذشته برخي از اعضاي تندرو اصلاح طلب با اعلام اينكه قصد ندارند در انتخابات شركت كنند و استراتژي تحريم غير رسمي انتخابات را برگزيدند؛ اما ظاهراً با مشاهده مشاركت بالاي مردم چاره اي جز اعتراف عملي به شكست سناريوي تحريم انتخابات نداشته و ناچار به حضور در انتخابات مجلس نهم شدند.

در همين راستا افراد شاخصي چون مجيد انصاري، موسوي لاري، علي يونسي، حسن روحاني و موسوي بجنوردي با حضور در شعب اخذ راي، ليست افراد مدنظر خود براي تكيه زدن به صندلي هاي سبز بهارستان را به صندوق ها ريختند.

گفتني است پیش از این مشرق گزارش داده بود که محمد خاتمي در جلسه‌ای با حضور برخی اعضای مجمع روحانیون، بر لزوم دعوت مردم به حضور در انتخابات تاکید كرده که با موافقت و مخالفت هایی مواجه شده بود.
خاتمی در ادامه جلسه با عصبانیت می‌گوید من مخالف انگ تحریم هستم .باید برای تماشا هم که شده به استادیوم برویم و از روی سکوها بازی رقبا را تماشا کنیم. من خودم روز 12 اسفند بر سر صندوق رای حاضر شده و رای می دهم.

۱۳۹۰/۱۲/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...